Gå til innhold

Spisevegring, psykose symptomer.. haster

Anbefalte innlegg

Gjest Nei til mat og drikke
Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne på 20 år som i flere måneder har slitt med at jeg tror at andre kan stjele tankene mine.

Jeg er sikker på at dem gjør det.

Jeg lukter også en vond lukt som andre sier at dem ikke kan lukte.

Jeg er redd, ekstremt redd.

Jeg er for tiden på en institusjon for utredning og behandling.

Men nå har det seg slik at jeg har fått et bilde oppi hodet som sier meg at jeg er stygg, må slanke meg og kan ikke spise å drikke.. så jeg har sluttet å ta til meg næring, både flytende og fast føde.

Når jeg tar medisinene mine svelger jeg medisinen uten vann.

Nå har dem sagt at hvis jeg ikke drikker noe på noen dager til skal dem legge ned sonde i magesekken.

Dette skremmer meg litt, men jeg tar det ikke så alvorlig.

Kan dem gjøre dette hvis jeg ikke spiser å drikker?

Hvor lenge kan man gå uten mat og drikke før dem bruker tvang?

Håper på raskt svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du venter kanskje på svar fra NHD, jeg svarer mens du venter.

Det høres ut som om at det er greit at du er innlagt nå.

Du virker ganske syk.

De kan absolutt sette ned sonde hvis du ikke /spiser/drikker og gjør det ganske raskt siden du ikke drikker i tillegg til å ikke spise. Jeg kan ikke si nøyaktif når de vil gjøre det, men det er mok snakk om få dager.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har en alvorlig psykoselidelse, og det er bra at du er innlagt.

Det er ikke mange dager du kan leve uten vesketilførsel. Ja, de kan tilføre deg veske og mat med tvang om det er nødvendig. En lar ikke folk dø pga vrangforestillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...