Gå til innhold

Å skjule innlegg for...

Anbefalte innlegg

Gjest På facebook

Jeg har en person på vennelista mi som jeg ikke ante kom til å skrive så mye merkelige kommentarer på tavla mi. Nå pleier ikke jeg å poste noe så ofte på tavla mi, men jeg vil gjerne kunne gjøre det uten at denne skriver i vei. Jeg har ikke hjerte til å slette henne, det merker hun fort. Hvis jeg skjuler innlegg for henne, blir det som at det ikke kommer noen nye innlegg fra meg, selv om andre kanskje svarer og liker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376535-%C3%A5-skjule-innlegg-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør det.

Men: Du skriver at du ikke har hjerte til å slette henne, for da vil hun merke det. Vær obs på at hvis dere har noen felles venner, så kan det hende hun etter hvert merker at du legger ut innlegg som hun ikke får se også, hun kan høre snakk om ting du skriver av andre f.eks.

Gjest På facebook

Ja, det gjør det.

Men: Du skriver at du ikke har hjerte til å slette henne, for da vil hun merke det. Vær obs på at hvis dere har noen felles venner, så kan det hende hun etter hvert merker at du legger ut innlegg som hun ikke får se også, hun kan høre snakk om ting du skriver av andre f.eks.

Tusen takk. Har ingen felles venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...