Gå til innhold

Hvordan vet man forskjellen?

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukkebolla feita
Skrevet

Er usikker på om jeg er manisk eller har hypomani.Har EUPF på papiret,men er veldig usikker selv.

Kan man selv vite om man er manisk/hypoman eller bare glad og positiv?

Har gått ned fra 150 til 142 kilo,men begynner nå å lure på om det er nok å slutte med salt,sukker,og karbohydrater?

Ble så glad når jeg så at en trang bukse str 42 plutselig passet.

Er det bare inbildning at jeg er glad,elelr er jeg bare hypoman og styrer mot den sedvanlige depresjonen?

Er redd jeg skal legge på meg de 8 kg igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest grublendeikveld
Skrevet

Du har all grunn til å være glad! Hvis du i fortsettelsen kutter ut brus med sukker, og passer på hva du spiser... Så vil du rase ned i vekt. Når det går bedre og bedre, så kan du også begynne å gå små turer. Senere lengre turer. Du vil få et mye bedre liv! Heier på deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...