ethodeforan Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Hva er egentlig forskjellen på emosjonell personlighetsforstyrrelse (impulsiv) og BP2 hypomane episoder? Hvordan kan psykiatere konstantere om det er den eller eller den andre ? Føler at jeg kan kjenne meg igjen i begge.. Hvis det er snakk om noen av disse diagnosene, er lamictal en god medisin ? 0 Siter
Gondor Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har begge diagnosene. En bipolar hypomani holder seg konstant over en viss periode. En med eupf vil gjerne oppleve at det svinger fra depresjon til glede i løpet av en dag. Jeg bruker både ap og ad mot bp. Vet ikke helt om det hjelper for eupf. 0 Siter
ethodeforan Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Skrevet 29. februar 2012 Jeg har begge diagnosene. En bipolar hypomani holder seg konstant over en viss periode. En med eupf vil gjerne oppleve at det svinger fra depresjon til glede i løpet av en dag. Jeg bruker både ap og ad mot bp. Vet ikke helt om det hjelper for eupf. Så man kan ha begge deler ? Hvordan kan man være bipolar med hypomani samtidig som man har EUFP? Det er ikke rapid cyceling ? 0 Siter
Gjest slik er det Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Så man kan ha begge deler ? Hvordan kan man være bipolar med hypomani samtidig som man har EUFP? Det er ikke rapid cyceling ? En kan ha begge deler. Bipolar er ustabilitet knyttet til perioder (perioder hvor man er enten oppe eller nede) mens eupf ikke er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.