Gå til innhold

Ery-Max - det er vondt i magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkje i dag

Har fått Ery-Max mot mykoplasma, og ja, det står at laus mage er ein vanleg bivirkning. Eg er på andre døgeret og bor omtrent på do i dag, med vondt så eg vrir meg. Legen sa i går at Oslo og Akershus er gått heilt tome for mildare middel (milde mot magen) - veit nokon her kva som eventuelt ville ha hjelpt mot mykoplasmaen utan å ha den jævlege bivirkningen?

Og eg lurar på om det ikkje er muleg om slike middel fins rundt i landet, å få sendt til apoteka her i Oslo? Legen min var verkeleg heilt opprådd og bladde og bladde i katalogen sin og kika og kika i datamaskina. Nokon som har peiling på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376563-ery-max-det-er-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferskenblomst

Jeg fikk Doxylin, som skal være noe snillere mot magen enn Ery-max. Men jeg fikk også mageproblemer med den. Skikkelig løs i magen. Men jeg tok Immodium på det verste og det roet magen i et par dager. Iallefall den løse magen. Kvalmen hadde jeg fortsatt litt av. Pass på å drikke mye, gjerne vann med kullsyre. Jeg syns det hjelper litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...