Gjest Sliten av han Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Kjæresten har psykiske problemer, han er utbrent men har også mye i tillegg som han ikke har noe diagnose på. Jeg har vært så glad i det siste fordi han endelig skulle komme i gang med behandling nå, en god lege, fysioterapaut og kognitiv terapi. Han har tidligere nektet å gå til noe psykolog fordi han mener at de ikke kan lære han noenting. Legen hans er ubrukelig mener han, han har fått fysioterapaut hjem til seg og fortalte meg etterpå at jeg skulle sett hvordan hun ser ut, hun ser ikke ut og hun er sikker omskolert og har vært syk selv tidligere sa han til meg. Jeg har hilst på hun nå, hun så helt normal ut og virket svært kunnskapsrik, han soer også at kontaktpersonen hans i NAV ikke ser ut, i forrige uke skulle han til kognitiv terapi. Han måtte avlyse timen, men fikk hilst på hun og sa til meg etterpå at hun så ikke ut og at hun var ikke god... Jeg sa at han kan ikke vite det og om hun kan hjelpe han før han har snakket ordentlig med hun. Da svarte han at det vet han, han kan for faen mennesker. Hva er det med han? 0 Siter
Gjest jernstang Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 For å bruke ord han selv ser ut til å like: Han er f' ikke god. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Sannsynligvis lider han ikke av utbrenhthet. Det er kun noe han sier. Han lider mest sannsynlig av en alvorlig personlighetsforstyrrelse. Jeg råder deg til å vurdere om dette er fremtiden du ønsker. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Han fortjener ikke all den hjelpen, og du fortjener bedre. Kom deg vekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.