Gå til innhold

Husker du når du råklinet første gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var femten og hadde min første kjæreste! Han var råkjekk, men jeg var egentlig forelska i en annen, men han var døv og jeg skjønte ikke tegnspråk på den tida :P En uke uti forholdet skulle jeg sammen med noen venninner til et utested der min store "kjærlighet" skulle være... så jeg fant det best å gjøre det slutt med han jeg var sammen med :P Vel, jeg fikk iallefall klina masse den uka :P (begge de to er forresten blant mine beste venner idag;))

Gjest Klaudia

Jeg var 13, og husker det faktisk vedig godt. Husker jeg synes det var en veldig rar følelse og ikke klarte å bestemme meg om jeg synes det var deilig eller litt ekkelt :-)

''Jeg var 13, og husker det faktisk vedig godt. Husker jeg synes det var en veldig rar følelse og ikke klarte å bestemme meg om jeg synes det var deilig eller litt ekkelt :-)''

Samme her! He he, tror dette er en vanlig opplevelse av det første franske kysset ;)

Annonse

Jeg var 16 og på ferie i Frankrike. Der traff jeg er veldig skjønn fransk gutt på 17. Vi var en hel gjeng som var samlet utenfor et diskotek, da han tok hånden min og leide meg bar diskoteket. der fikk jeg min første kyss og det var veldig spennende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...