Gå til innhold

Vil skryte litt av NAV :)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på dialogmøte med NAV og arbeidsgiver, og det var et godt møte :)

Jeg har vært sykemeldt i snart 6 mnd, og jeg har ikke fått forlenget vikariatet mitt på jobb. Nå står jeg uten jobb, og uten mulighet for å jobbe på enda en stund :(

Jeg var veldig spent på hva NAV ville si og gjøre, men jeg fikk følelse av forståelse for situasjonen min, og løfte om at vi sammen skal finne en løsning.

Jeg er glad for at alt ikke er "grusomt" hos NAV :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376600-vil-skryte-litt-av-nav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at NAV også kan være OK!

Men trist å høre at du har vært sykemeldt såpass lenge - det var jeg ikke klar over. Og trist at du ikke får forlenget jobben din.

Men det ordner seg, skal du se!

Kjempetrist at jeg er sykemeldt og nesten enda tristere at vikariatet ikke ble forlenget (fikk det forlenget 2 ganger mens jeg var sykemeldt da...)

Men jeg skal bli frisk :D Og det hjelper at NAV ikke er skumle og vanskelige :D

Godt å høre! :-)

Jeg har ikke fulgt helt med, fikk med meg at du var uvel for et halvår siden - hva skjedde etter det (bare hvis du ønsker å svare)?

Tja si det... Jeg har vært fullstendig tømt for energi siden da, samt tidvis veldig svimmel. Har bedre og dårligere perioder, men kommer meg liksom aldri helt :(

Men, jeg skal bli bra igjen :D

Tja si det... Jeg har vært fullstendig tømt for energi siden da, samt tidvis veldig svimmel. Har bedre og dårligere perioder, men kommer meg liksom aldri helt :(

Men, jeg skal bli bra igjen :D

Huff, dette høres forferdelig slitsomt ut. Jeg ønsker deg riktig god bedring, og håper at du kommer deg raskt i løpet at våren! *klem*

Annonse

Gjest Nerda

Godt du møter forståelse og støtte hos NAV :-)

Jeg har opplevd mye merkelig med NAV opp igjennom, men det er absolutt en god del svært flinke, positive og hyggelige mennesker osm jobber der. Ofte kan NAV framstå som komplett negativt, men slik behøver det ikke være.

Håper du kommer deg etter hvert, og at dere finner ei løsning for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...