Gå til innhold

Are your boobs ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen i det hele tatt jeg. Mista begge i fjor. Men selv er jeg ok, og det er i grunnen det viktigste.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg har ingen i det hele tatt jeg. Mista begge i fjor. Men selv er jeg ok, og det er i grunnen det viktigste.

Håper du slipper å vente for lenge på rekonstruksjon. For selv om det viktigste selvsagt er at du er bra, kan det være godt for selvfølelsen å få dem tilbake.

Skrevet

Håper du slipper å vente for lenge på rekonstruksjon. For selv om det viktigste selvsagt er at du er bra, kan det være godt for selvfølelsen å få dem tilbake.

Kommer ikke på tale å rekonstruere så lenge det finnes forskning som viser at det kan øke faren for tilbakefall.

Jeg støtter helt klart de som kjemper for å få rekonstr som en del av behandlingen, men er selv tilfreds med å kunne variere puppestørrelse fra dag til dag, og slenge dem av meg om det skulle passe best ;)

Gjest Hulderen
Skrevet

Kommer ikke på tale å rekonstruere så lenge det finnes forskning som viser at det kan øke faren for tilbakefall.

Jeg støtter helt klart de som kjemper for å få rekonstr som en del av behandlingen, men er selv tilfreds med å kunne variere puppestørrelse fra dag til dag, og slenge dem av meg om det skulle passe best ;)

Jeg visste ikke at rekonstruksjon kunne øke faren for tilbakefall. Takk for info :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...