Gjest zipper Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har ingen i det hele tatt jeg. Mista begge i fjor. Men selv er jeg ok, og det er i grunnen det viktigste. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har ingen i det hele tatt jeg. Mista begge i fjor. Men selv er jeg ok, og det er i grunnen det viktigste. Håper du slipper å vente for lenge på rekonstruksjon. For selv om det viktigste selvsagt er at du er bra, kan det være godt for selvfølelsen å få dem tilbake. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Håper du slipper å vente for lenge på rekonstruksjon. For selv om det viktigste selvsagt er at du er bra, kan det være godt for selvfølelsen å få dem tilbake. Kommer ikke på tale å rekonstruere så lenge det finnes forskning som viser at det kan øke faren for tilbakefall. Jeg støtter helt klart de som kjemper for å få rekonstr som en del av behandlingen, men er selv tilfreds med å kunne variere puppestørrelse fra dag til dag, og slenge dem av meg om det skulle passe best 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Kommer ikke på tale å rekonstruere så lenge det finnes forskning som viser at det kan øke faren for tilbakefall. Jeg støtter helt klart de som kjemper for å få rekonstr som en del av behandlingen, men er selv tilfreds med å kunne variere puppestørrelse fra dag til dag, og slenge dem av meg om det skulle passe best Jeg visste ikke at rekonstruksjon kunne øke faren for tilbakefall. Takk for info :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.