Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje hun har begynt å tenke litt på om hennes egen oppførsel gjorde at hun ble voldtatt eller noe. Det er jo ganske vanlig at voldtektsofre tar på seg skylda selv for at de ble voldtatt.

Bra at hun aksepterte unnskyldningen din, selv om hun ble lei seg. Jeg synes du skal fortsette å støtte henne og ikke snakke mer om den saken i fylla. :-)

Hvis det skulle vise seg at noe ikke er sant her, så tror jeg vi kan konkludere med at hun uansett i alle fall trenger støtte. :)

støtte skal hun få :) Jeg håper bare ikke jeg omtrent tok livet av henne med å komme trekkende med denslags drittsnakk..:o

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

30

• EnolaGay

6

• Mrs D

5

• Colette

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Jeg er bekymra for det også..Men det skjedde jo ikke i går da, og jeg har bekymret meg MERE enn plenty siden det skjedde, for å si det sånn..;p

Ja, jeg tør ikke tenke på hvordan neste svigermortråd vil bli hvis Laguna havner i fyllearresten ;)

Du har vel ikke annet å gjøre enn å be om unnskyldning og være der for henne. Har du dummet deg ut så er bare å legge seg flat.

Men det dummeste jeg hører er de som forsøker å hindre politiet i arbeidet sitt, da ber du rett og slett om bråk og fortjener både glattcelle og bot, kraftig sådan.

Du fikk garantert flere advarsler før de tok deg med seg.

Nope, det gjorde jeg ikke. Jeg fikk tre sting i øyet og dom, det gjorde jeg.

Synes det var en ganske overdreven reaksjon, for å si det sånn, men det er jo en helt annen diskusjon.

Gjest Nickløsheletida

Det er enkelte som ikke trenger å vite den biten der..;p

Nei, men du bør kanskje roe ned litt, ellers vil du få andre svar på svigermortrådene dine fremover.

Det ser ut til at hun har litt grunn til bekymring da, selv om handlingene hennes selvfølgelig ikke kan forsvares.

Nei, men du bør kanskje roe ned litt, ellers vil du få andre svar på svigermortrådene dine fremover.

Det ser ut til at hun har litt grunn til bekymring da, selv om handlingene hennes selvfølgelig ikke kan forsvares.

Jeg synes jo ikke de tingene har så mye med hverandre å gjøre? Dessuten så vet jo ikke de noe om dette.

Annonse

Og antyde at du dikter opp en hel masse drama her på dol. Det er ikke måte på hva du hva du opplever, så jeg tviler sterkt på det du skriver.

Nick, jeg har sett endel på nært hold og hørt endel på telefonen og laguna har jobbet hos meg over flere år så du behøver ikke å betvile det hun skriver. Det er også grunnen til at jeg ikke har kommentert her fordi jeg allerede har diskutert det på kjøkkenet mitt ;) Hvis du stoler på det jeg skriver da.

Nick, jeg har sett endel på nært hold og hørt endel på telefonen og laguna har jobbet hos meg over flere år så du behøver ikke å betvile det hun skriver. Det er også grunnen til at jeg ikke har kommentert her fordi jeg allerede har diskutert det på kjøkkenet mitt ;) Hvis du stoler på det jeg skriver da.

Takk! :) Det er jo kjipt hvis folk tror jeg juger.

Men det sier jo litt om min evne som tyrøbbelmagnet da, om folk tror jeg dikter opp..;p

Jeg leste litt kjapt, men etterpå ser jeg at hun allerede har vært der:-(

Anbefales på det sterkeste ikke! ;p

Men seriøst, det var både urettferdig og brutalt, synes nå jeg.

Selvom jeg ikke oppførte meg smartest i verden. Jeg spurte om de ikke kunne kjøre henne hjem til meg i stedet, og ja, jeg maste. Men jeg synes det var så leit at de skulle ta henne med seg, så jeg reagerte med følelse og ikke med huet.

Annonse

Og antyde at du dikter opp en hel masse drama her på dol. Det er ikke måte på hva du hva du opplever, så jeg tviler sterkt på det du skriver.

''Og antyde at du dikter opp en hel masse drama her på dol.''

Ellers er det vel sånn at folk som gjerne havner i den type trøbbel har all mulig grunn til å gå i seg selv og se hvorfor det alltid blir sånn. :D

Jeg synes jo ikke de tingene har så mye med hverandre å gjøre? Dessuten så vet jo ikke de noe om dette.

''Jeg synes jo ikke de tingene har så mye med hverandre å gjøre? ''

Det er gjerene sånn at når man stadig hører merkverdige og heftige historier rundt en person, så begynner utenforstående å tenke at det må være noe med denne personen siden h*n (tilsynelatende) stadig havner i slike situasjoner. Folk havner ikke uskyldig i alle mulige ting, liksom.

Det er gjerene sånn at når man stadig hører merkverdige og heftige historier rundt en person, så begynner utenforstående å tenke at det må være noe med denne personen siden h*n (tilsynelatende) stadig havner i slike situasjoner. Folk havner ikke uskyldig i alle mulige ting, liksom.

''Det er gjerene sånn at når man stadig hører merkverdige og heftige historier rundt en person, så begynner utenforstående å tenke at det må være noe med denne personen siden h*n (tilsynelatende) stadig havner i slike situasjoner. Folk havner ikke uskyldig i alle mulige ting, liksom.''

Nemlig :-)

It takes two to tango...

Gjest Ulvinnen1

Jeg skjønner at du lurer. Og hadde det vært noen annen enn Laguna som hadde skrevet om dette og svigermorproblemene, så ville jeg lurt jeg også.

Men Laguna skriver under eget nick. Det er mange (deriblandt jeg) på dol som har møtt henne og vet hvem hun er. Så det er lite sansynlig at hun skulle dikte opp dette.

Laguna skriver godt og fargerikt, dermed kan nok historiene virke litt met utrolig enn om andre hadde opplevd det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...