Gjest Tanta Anna Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg fikk faktisk en iPhone i forrige uke etter å ha hatt en Android og flere slik gammelmanns Nokia i hundre år. Jeg er ikke så teknisk intr. bare det virker så har det vært helt ok for mitt bruk men nå skjønner jeg sannelig ikke hva jeg har drevet med alle disse årene og er litt snurt over at jeg ikke har oppdaget apple gleden tidligere:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3309887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg fikk faktisk en iPhone i forrige uke etter å ha hatt en Android og flere slik gammelmanns Nokia i hundre år. Jeg er ikke så teknisk intr. bare det virker så har det vært helt ok for mitt bruk men nå skjønner jeg sannelig ikke hva jeg har drevet med alle disse årene og er litt snurt over at jeg ikke har oppdaget apple gleden tidligere:-) ''Jeg er ikke så teknisk intr. bare det virker så har det vært helt ok for mitt bruk men nå skjønner jeg sannelig ikke hva jeg har drevet med alle disse årene og er litt snurt over at jeg ikke har oppdaget apple gleden tidligere:-)'' Det er aldri for sent, vet du. Jeg oppdaget Apple for tre og et halvt år siden, og har aldri vurdert noe annet siden til min hovedbruk. Det er kanskje for de som er minst teknisk interessert at Apple sine produkter er aller best, nettopp fordi alt er så enkelt. Syns Android blir for avansert når det er sånn at jeg må lete gjennom Android marked på jakt etter det som får telefonen til å gjøre som JEG vil. Er som den berømte nåla i høystakken. Når man først har funnet det man vil ha, og fått satt opp telefonen som man vil fungerer den helt upåklagelig. Og omtrent på samme måte som iPhone "right out of the box". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3309913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Anna Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 ''Jeg er ikke så teknisk intr. bare det virker så har det vært helt ok for mitt bruk men nå skjønner jeg sannelig ikke hva jeg har drevet med alle disse årene og er litt snurt over at jeg ikke har oppdaget apple gleden tidligere:-)'' Det er aldri for sent, vet du. Jeg oppdaget Apple for tre og et halvt år siden, og har aldri vurdert noe annet siden til min hovedbruk. Det er kanskje for de som er minst teknisk interessert at Apple sine produkter er aller best, nettopp fordi alt er så enkelt. Syns Android blir for avansert når det er sånn at jeg må lete gjennom Android marked på jakt etter det som får telefonen til å gjøre som JEG vil. Er som den berømte nåla i høystakken. Når man først har funnet det man vil ha, og fått satt opp telefonen som man vil fungerer den helt upåklagelig. Og omtrent på samme måte som iPhone "right out of the box". "Det er kanskje for de som er minst teknisk interessert at Apple sine produkter er aller best, nettopp fordi alt er så enkelt." du har helt rett, jeg tviholdt på en haugammel Nokia fordi jeg var livredd, så viste det seg at jeg ble bergtatt i løpet av 10 minutter :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3310017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tror dere ikke skjønner hva jeg mente problemet var. Jeg bryr meg ikke om å kvitte meg med apps, jeg bare vil bestemme hvilke som skal være i dock. Nederst på skjermen, både på iPhone og Android, er det en dock hvor det er plass til x antall (på noen Android-mobiler tre, andre fire...) ikoner for apps. Dette er jo apps som står fast uansett om du er på Hjem-skjermen eller andre skjermer, for at du skal slippe bla tilbake om du f.eks vil ringe eller sende sms til noen. På iPhone kan du enkelt bytte ut ikonene i dock med de du selv vil. SMS-appen er f.eks ikke standard i dock på iPhone, men jeg har lagt min SMS-app der. På min android-mobil syns jeg meldingsappen er dårlig. Jeg har derfor lastet ned og bruker GO SMS i stedet. Det er da naturlig for meg at det er denne og ikke den originale meldingsappen som ligger i dock ettersom jeg ikke bruker meldingsappen og gjerne vil ha tilgang på GO SMS uansett hvilken skjerm jeg er på. Men jeg fant ut av det til slutt, og lastet ned en launcher som gjorde at jeg kunne ta vekk meldingsappen og sette GO SMS i dock i stedet. Dette har jeg brukt lang tid på å finne ut, og jeg spurte rett og slett her i fall noen visste. For meg er det komplett idiotisk at det ikke er standard at man selv kan definere hva man ønsker i dock. Mulig det er en big deal for meg nettopp fordi jeg er vant med dock fra både Mac og iPhone og finner det naturlig at jeg selv kontrollerer hva jeg vil ha akkurat _der_. Jeg visste ikke at man kunne fjerne de appene nederst på iphonen engang jeg Men nå vet jeg det =)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3310128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg visste ikke at man kunne fjerne de appene nederst på iphonen engang jeg Men nå vet jeg det =)) Ikke at jeg noen sinne har lest brukerveiledninga på iPhone, men jeg regner med det står der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3310192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tror dere ikke skjønner hva jeg mente problemet var. Jeg bryr meg ikke om å kvitte meg med apps, jeg bare vil bestemme hvilke som skal være i dock. Nederst på skjermen, både på iPhone og Android, er det en dock hvor det er plass til x antall (på noen Android-mobiler tre, andre fire...) ikoner for apps. Dette er jo apps som står fast uansett om du er på Hjem-skjermen eller andre skjermer, for at du skal slippe bla tilbake om du f.eks vil ringe eller sende sms til noen. På iPhone kan du enkelt bytte ut ikonene i dock med de du selv vil. SMS-appen er f.eks ikke standard i dock på iPhone, men jeg har lagt min SMS-app der. På min android-mobil syns jeg meldingsappen er dårlig. Jeg har derfor lastet ned og bruker GO SMS i stedet. Det er da naturlig for meg at det er denne og ikke den originale meldingsappen som ligger i dock ettersom jeg ikke bruker meldingsappen og gjerne vil ha tilgang på GO SMS uansett hvilken skjerm jeg er på. Men jeg fant ut av det til slutt, og lastet ned en launcher som gjorde at jeg kunne ta vekk meldingsappen og sette GO SMS i dock i stedet. Dette har jeg brukt lang tid på å finne ut, og jeg spurte rett og slett her i fall noen visste. For meg er det komplett idiotisk at det ikke er standard at man selv kan definere hva man ønsker i dock. Mulig det er en big deal for meg nettopp fordi jeg er vant med dock fra både Mac og iPhone og finner det naturlig at jeg selv kontrollerer hva jeg vil ha akkurat _der_. Man trenger ikke laste ned launcher heller. Kan bytte ut ikonene sånn telefonen er fra før av. Ikke var det vanskelig heller, jeg har bare ikke prøvd tidligere ettersom jeg har lest at det ikke går. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/376704-android/page/2/#findComment-3313113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.