Gå til innhold

Grattis med dagen, mrxx!


Gjest ambrose

Anbefalte innlegg

Nei, han er like gammel som mannen min mener jeg å huske og han ble 54 tidligere i år :-)

I mitt hode var mannen min fremdeles 53, men det stemmer jo ikke lenger.

Og jeg mener å huske at han er født i 1957. Vi får håpe han kommer med fasiten selv hvis han har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Babette

    6

  • hidi, the scorpion

    2

  • Axcia

    1

Nei, han er like gammel som mannen min mener jeg å huske og han ble 54 tidligere i år :-)

I mitt hode var mannen min fremdeles 53, men det stemmer jo ikke lenger.

..Og fødselsår er det eneste jeg klare å holde styr på. Jeg må f. eks. tenke meg om en god stund hvis noen spør hvor gammel jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Og jeg mener å huske at han er født i 1957. Vi får håpe han kommer med fasiten selv hvis han har lyst!

Ok, kanskje jeg har blandet han med en annen, eller kanskje de var like gamle bare i et par måneder.Jeg gir meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje jeg har blandet han med en annen, eller kanskje de var like gamle bare i et par måneder.Jeg gir meg:-)

Det er ikke så farlig. Ung er han uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror det. Helt seriøst så har jeg trodd at du var ca. midt i femtiårene. Hvis jeg traff så er jeg ekstremt god til å gjette;-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det er ikke så farlig. Ung er han uansett. :-)

Ja, men det er skremmende og tenke på hvor fort åra går. Jeg søkte litt tilbake og fant en tråd der mrxx hadde bursdag for 6 år siden. Det var gjetting rundt alderen hans da også og her sitter vi igjen og gjetter på alderen til mrxx hele 6 år etterpå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, men det er skremmende og tenke på hvor fort åra går. Jeg søkte litt tilbake og fant en tråd der mrxx hadde bursdag for 6 år siden. Det var gjetting rundt alderen hans da også og her sitter vi igjen og gjetter på alderen til mrxx hele 6 år etterpå;-)

Nå søkte jeg også, og fant den samme tråden. Den ble litt lenger og utviklet seg anderledes enn denne, får en si. Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark-Angel 82

Næmen det var jo kjempekoselig ambrose:-) Du bommet med 3 dager, men det er ikke noe mindre koselig for det.

Selv om det ikke er på kvinnedagen så føltes det helt ok å fylle år:-)

Men hvordan i all verden kan du huske noe sånt?

Gratulerer, litt på etterskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Nå søkte jeg også, og fant den samme tråden. Den ble litt lenger og utviklet seg anderledes enn denne, får en si. Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/

Ja, for innleggene kan uansett ikke brukes til noe. Det eneste måtte være innleggene hvor en tar opp medisinske spørsmål. De kan være nyttige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søkte jeg også, og fant den samme tråden. Den ble litt lenger og utviklet seg anderledes enn denne, får en si. Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/

''Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/''

Har de sagt det? Jeg er i grunnen enig i at de ikke trenger lagre innlegg som er mange år gamle, men 3 mnd var da litt kort kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kalle meg Baguette som du gjorde i gamle dager?

Hehe, husker det, en baquette kan man sette tennene i.

Er du kjælen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ikke før om tre dager!?

Jeg tar med champagne til boblebadet som avtalt.

Var på mandag, men du kan ta med champagne likevel.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søkte jeg også, og fant den samme tråden. Den ble litt lenger og utviklet seg anderledes enn denne, får en si. Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/

Hehe, skrev du noe i tråden du ikke liker nå altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/''

Har de sagt det? Jeg er i grunnen enig i at de ikke trenger lagre innlegg som er mange år gamle, men 3 mnd var da litt kort kanskje?

Ja, det var lenge at det stod i reglene. Men jeg tror de gav opp til slutt å få det til (databasen ikke designet for det), og til slutt fjernet de det fra reglene. Det er ikke mer enn et års tid siden det ble fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...