Gå til innhold

Grattis med dagen, mrxx!


Gjest ambrose

Anbefalte innlegg

''Jeg kjenner at jeg skulle ønske at DOL slettet alle innlegg som er eldre enn 3 måneder, slik de lenge påstod at de skulle gjøre :/''

Har de sagt det? Jeg er i grunnen enig i at de ikke trenger lagre innlegg som er mange år gamle, men 3 mnd var da litt kort kanskje?

Nåja, det er jo artig å mimre litt bakover da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Babette

    6

  • hidi, the scorpion

    2

  • Axcia

    1

Gjest Ulvinnen

Hehe, skrev du noe i tråden du ikke liker nå altså?

Jeg kan gi et par hint: det var diskusjoner rundt at Gemini ville ha magebilde av deg, noe Amber og jeg protesterte iherdig på. Jeg er blitt mer villig til å dele med årene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, for innleggene kan uansett ikke brukes til noe. Det eneste måtte være innleggene hvor en tar opp medisinske spørsmål. De kan være nyttige.

Enig, medisinske spørsmål burde selvsagt få stå. Inntill en viss alder, forskning kommer jo stadig med ny kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi et par hint: det var diskusjoner rundt at Gemini ville ha magebilde av deg, noe Amber og jeg protesterte iherdig på. Jeg er blitt mer villig til å dele med årene ;-)

Hehe, det husker jeg faktisk. Magen er bedre trent i dag enn den gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hehe, det husker jeg faktisk. Magen er bedre trent i dag enn den gangen:-)

Wow! Det er nesten så jeg må insistere på et nytt bilde ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Var på mandag, men du kan ta med champagne likevel.-)

;)

ok! Sender melding til fruen om at hun må innfinne seg i syklubben, så ber jeg de andre sjenke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

ok! Sender melding til fruen om at hun må innfinne seg i syklubben, så ber jeg de andre sjenke henne.

Hehe, ja så kan hun sove over der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ambrose

Næmen det var jo kjempekoselig ambrose:-) Du bommet med 3 dager, men det er ikke noe mindre koselig for det.

Selv om det ikke er på kvinnedagen så føltes det helt ok å fylle år:-)

Men hvordan i all verden kan du huske noe sånt?

He he, ja nå kan du lure nå :)

Neida, noen hyggelige mennesker husker man bare.

Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ambrose

Du husker nok litt feil, han hadde bursdag den 5. mars. Men han setter sikkert stor pris på å bli gratulert på etterskudd :-)

bedre sent enn aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja nå kan du lure nå :)

Neida, noen hyggelige mennesker husker man bare.

Sånn er det bare :)

Hehe, takk for det:-)

Godt gjort å huske noe sånt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ambrose

Hehe, takk for det:-)

Godt gjort å huske noe sånt:-)

Det er flere jeg husker her inne, og jeg fikk være førstemann ut denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere jeg husker her inne, og jeg fikk være førstemann ut denne gangen :)

Ja, du klarte det og det var koselig med en hilsen fra deg, satte pris på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Høh, tror det var feil dag? Hvis jeg ikke husker feil har mrxx bursdag 5.mars - husker det fordi jeg har dag 4.mars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, tror det var feil dag? Hvis jeg ikke husker feil har mrxx bursdag 5.mars - husker det fordi jeg har dag 4.mars ;)

5 mars er riktig ja:-)

Gratulerer med dagen som var forresten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ambrose

Høh, tror det var feil dag? Hvis jeg ikke husker feil har mrxx bursdag 5.mars - husker det fordi jeg har dag 4.mars ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

:)

Var nå enda godt jeg fant en tråd der jeg sånn naturlig kunne slenge ut at også jeg hadde hatt bursdag nettopp!! :P

Takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...