Gå til innhold

endre spesifisert telefonregn.selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest telefonflørt

Kan du ikke bare betale den da? Det er vel ikke verre? Eller går dere igjennom nummer for nummer? :-) Du kan også legge den inn som avtalegiro slik at den trekkes direkte av din konto.

De er betalt. Må vise tilbake i tid. Dvs ringt teleselskapet og bedt om spesifisert. Men må slette noe.

De er betalt. Må vise tilbake i tid. Dvs ringt teleselskapet og bedt om spesifisert. Men må slette noe.

Hvor lenge skal du vikle deg inn i dette her da, er det ikke bedre å legge fram sannheten nå?

Hun/han kan jo dobbeltsjekke dette med tlf.selskapet også, og da blir du tatt i løgn der uansett.

Annonse

Gjest telefonflørt

Hvor lenge skal du vikle deg inn i dette her da, er det ikke bedre å legge fram sannheten nå?

Hun/han kan jo dobbeltsjekke dette med tlf.selskapet også, og da blir du tatt i løgn der uansett.

Teleselskapet sender kun til min e-postadr. Dette er virkelig ikke noe. Kun en mygg som ikke fortjener oppmerksomhet.

Teleselskapet sender kun til min e-postadr. Dette er virkelig ikke noe. Kun en mygg som ikke fortjener oppmerksomhet.

''Dette er virkelig ikke noe. Kun en mygg som ikke fortjener oppmerksomhet.''

Ok, men da går det jo an å legge kortene på bordet også. Men du vet best. Jeg tenkte at han/hun kunne kontakte tlf.selskapet for å dobbeltsjekke skjønner du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...