Gå til innhold

Vinneren av "The voice"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig gjorde han det :-)

Han hadde jo tapetsert veggen på barnerommet med a-ha.

Ja, men man vet jo aldri. Det er flere som har latt seg forføre av vaset til han Madcon-fyren i siste sekundet.

Godt å høre. Han virket som en oppegående fyr. Jeg likte han der. Han er sikkert homse:)

Ja, men man vet jo aldri. Det er flere som har latt seg forføre av vaset til han Madcon-fyren i siste sekundet.

Godt å høre. Han virket som en oppegående fyr. Jeg likte han der. Han er sikkert homse:)

''Ja, men man vet jo aldri. Det er flere som har latt seg forføre av vaset til han Madcon-fyren i siste sekundet.''

Enig. Jeg har også vært forundret over det flere ganger.

Annonse

Jeg kunne ha klart meg uten den hylende mora på slep:-)

Synes faktisk sære Sondre er mange hakk verre.....:-(

Gjest tunait

Han er ikke homse faktisk, smådatet en venninne av meg for noen år siden :-) Flink fyr :-)

Forøbrig litt lei madcon fyren jeg og ja :)

Annonse

Jeg orker ikke sånne brautende masekråker, jeg. Sondre er i alle fall rolig og behagelig, selv om jeg synes han er oppskrytt:)

Jeg synes Sondre er selvhøytidelig og ikke minst - veldig oppskrytt. Takke meg til klovnen Josef, som også ofte uttaler seg klokt. Mens Sondre bare sitter der og venter på noen som kan tilfredstille hans sære smak. Josef lar seg i det minste begeistre!

Han er ikke homse faktisk, smådatet en venninne av meg for noen år siden :-) Flink fyr :-)

Forøbrig litt lei madcon fyren jeg og ja :)

Uff ja, han er slitsom!:/

Ikke homse heller? Han er nesten for god til å være sann. Talentfull, karismatisk, sexy, smart, ambisiøs, ja i det hele tatt. Ok, hva er galt med ham? Du kan fortelle det til meg. Jeg lover at jeg skal holde det for meg selv:)

Gjest tunait

Uff ja, han er slitsom!:/

Ikke homse heller? Han er nesten for god til å være sann. Talentfull, karismatisk, sexy, smart, ambisiøs, ja i det hele tatt. Ok, hva er galt med ham? Du kan fortelle det til meg. Jeg lover at jeg skal holde det for meg selv:)

lol ikke sant. Jeg vet faktisk ikke, har så lite kontakt med hun som var flørten hans at jeg aner ikke. Pen og talentfull og ikke minst ydmyk! :)

Han er flink, ga ut Bahrain her for en god stund siden Finnes sikker tpå itunes og, her er spotify linken:

Selv synes jeg, bortsett fra Bartlett, at Kristiana og Monika Blomeid var spennende :-)

Husker ingen av de andre jeg...Her er det bare Shaun som teller:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...