Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei skal ikke bli et offer for bekymringer, det er som en gyngestol, gir meg noe å gjøre men tar meg ingen steder. Men hjelper det? Nei. Skal ikke skape uhensiktsmessige ting med mine tanker, det går nok bra. Bra.

Alt går bra.

Javel. Så alt går bra. Det er ikke min erfaring. Mye kan gå riktig galt. Jeg anser meg ikke som ressurssvak eller svak, men i mitt liv har veldig mye gått galt. Hvorfor det? Jeg tror, nei jeg vet, at det skyldes min psykiske lidelse. Dette er ingen unnskyldning, bare en forklaring. Hvorfor skal vi alle være sterke?

Gjest Mrs.Q

Javel. Så alt går bra. Det er ikke min erfaring. Mye kan gå riktig galt. Jeg anser meg ikke som ressurssvak eller svak, men i mitt liv har veldig mye gått galt. Hvorfor det? Jeg tror, nei jeg vet, at det skyldes min psykiske lidelse. Dette er ingen unnskyldning, bare en forklaring. Hvorfor skal vi alle være sterke?

''Hvorfor skal vi alle være sterke?''

Friske skal vi være. Det vil jeg, så skjer det ting som gjør at underlaget gynger, da blir jeg redd. Så hater jeg meg selv, så blir det en vondt sirkel. Skal jo tenke lyse tanker, de mørke skaper fordervelse.

Vi må jo være sterke og, for å takle livet og ting som skjer. Har klart meg veldig fint noen dager med positiv tankegang, det viser at det nytter. Bekymringer er ikke bra i grunn, det tilfører ikke noe bra. Må prøve å ikke bekymre meg. Vet jeg er sterk.

Gjest Mrs.Q

Men en kan jo aldri få trygghet og garanti for noe, bare håpe og tro at ting går bra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...