Gjest impatience Skrevet 26. oktober 2001 Skrevet 26. oktober 2001 Hei! Har spist omega3 x 2, nattlys x 4, sink x 2, selen x 2 og b-komplex x 2 i flere uker for å bli kvitt hudproblemer. Tørr hud, eksem, rødme, sårhet, irritert hud, tørt hår osv. Fikk ideen etter en artikkel i Foreldremagasinet. Mitt spørsmål er: Når "kicker det inn"? Vil ikke bruke penger på dette i all eveighet hvis det ikke virker. Bør jeg øke dosen før jeg evt gir opp? 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 28. oktober 2001 Skrevet 28. oktober 2001 Kjære impatience, Kuren har jeg selv god erffaring med og virkningen kommer som regel etter ca 3 uker. Doseringen virker fornuftig. Hvis du ikke merker virkning i løpet av 4 uker kan du slutte etter min mening. Husk at det kan være mange årsaker til hudplager fra matvarereaksjoner til overfølsomhet overfor vaskemidler og sjampo etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.