Gjest risterpåhodet Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Når dere driver valgkamp, og formelig maser dere til et plass på vårt storting, for å være med å styre landet.... Da ønsker jeg at dere skal vite at dere skal være et eksemepel for andre, og at fallhøyden er større enn noen plass i samfunnet. Derfor skjønner jeg ikke at dere blir applaudert hvis dere bruker narkotika - husk dette med fallhøyden ! En som har et "svakt økende narkotikaforbruk, burde etter min mening - bli avløst på dagen - fra å styre et land. Hvor lenge hadde han tenkt å holde på med dette da ? Jeg skjønner ikke at dere blir applaudert av et landsmøte etter at dere har rotet så til de grader med økonomien ! Jeg skjønner ikke at dere kan bli sykemeldt for å ha sex med kollegaer på et landsmøte, eller at dere blir sykemeldt etter å ha "sovet" i samme rom som 16 års gamle jentunger. Da er det skattebatalerne som får svi for at dere driter dere så til de grader ut. Jeg skjønner ikke at vi sender altfor mange folkevalgte helt til Sør Afrika på klima møte - og dere da heller drar heller på safari ute i jungelen. Kan dere ikke ta med dere at alt dere gjør blir fulgt med argusøyner ? Snakk om dette til de som tigger seg til en plass på stortinget i fremtiden. ALLE partier har hatt/har ett eller annet, så dette er så langt fra partiploitisk. Ta dere sammen - folkevalgte ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377063-til-v%C3%A5re-kj%C3%A6re-folkevalgte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.