Gå til innhold

Fikk nytt liv av Snåsamannen

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans.

''Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans'' Hvilke sitat i artikkelen var det som underbygget ditt utsagn her? Du er veldig upresis i denne tråden, og jeg har egentlig gått lei forlengst.

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

78

• morsan

16

• Tonette

10

• mrxx

8

Mest aktive i denne tråden

''Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans'' Hvilke sitat i artikkelen var det som underbygget ditt utsagn her? Du er veldig upresis i denne tråden, og jeg har egentlig gått lei forlengst.

At du er "lei" må du nok egentlig finne ut av selv her. ;-)

Gjest Kayia

Det er du som har henvendt deg til meg, og ikke omvendt.

Ønsker du det ikke er det bare å slutte med skribleriene dine.

''Ønsker du det ikke er det bare å slutte med skribleriene dine'' Tror jeg avslutter på en litt mer høflig måte og takker for ordskiftet - discussion closed for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...