Gjest Kayia Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans. ''Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans'' Hvilke sitat i artikkelen var det som underbygget ditt utsagn her? Du er veldig upresis i denne tråden, og jeg har egentlig gått lei forlengst. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Forskningsdesign får du heller diskutere med andre, det ser jeg ikke noe poeng å diskutere ytterligere med deg. Det er du som har henvendt deg til meg, og ikke omvendt. Ønsker du det ikke er det bare å slutte med skribleriene dine. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 ''Ja, det passer veldig godt. Forsøker å fremstille seg som uangripelig, og blir fornærmet når noen skriver bok om han og stiller spørsmål ved parksisen hans'' Hvilke sitat i artikkelen var det som underbygget ditt utsagn her? Du er veldig upresis i denne tråden, og jeg har egentlig gått lei forlengst. At du er "lei" må du nok egentlig finne ut av selv her. ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Det er du som har henvendt deg til meg, og ikke omvendt. Ønsker du det ikke er det bare å slutte med skribleriene dine. ''Ønsker du det ikke er det bare å slutte med skribleriene dine'' Tror jeg avslutter på en litt mer høflig måte og takker for ordskiftet - discussion closed for min del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.