Gå til innhold

- Jeg er imponert over Snåsamannens evner


Gjest DOLine

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han. Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.

''Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han.''

Vel, du bør kanskje se på deg selv, og hvorfor du er så opphengt i meg?

'' Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.''

Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han.''

Vel, du bør kanskje se på deg selv, og hvorfor du er så opphengt i meg?

'' Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.''

Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.

Jeg har svart på det før jeg Sør:-)

Men jeg gjentar ett spørsmål:

Du sier jo selv at du ikke liker at folk blir lurt, så hva har du konkret gjort for å stoppe snåsamannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han.''

Vel, du bør kanskje se på deg selv, og hvorfor du er så opphengt i meg?

'' Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.''

Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.

''Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.''

Det er noe med å ta inn over seg at det slett ikke er så åpenbart som du vil ha det til at han IKKE fortjener respekt og anerkjennelse. Eller ikke fortjener å bli trodd.

Det ikke svart/hvitt eller sør-har-selvsagt-rett som gjelder for alle. Din måte å se det på er faktisk ikke åpenbar for alle som har diskutert Snåsamannen de siste dagene. Folk må da få lov til å anerkjenne han og vise han respekt hvis de ønsker det, hva som plager deg så voldsomt med det er ikke så lett å forstå.

Flere har spurt deg om hvorfor han ikke fortjener dette, du har kommet med svar du ikke vil dokumentere fordi det er han som behandler som har bevisbyrden. Du kommer med påstander, du kan gjerne dokumenter dem og ikke gjemme deg feigt bak argumentet om at du ikke har noen bevisbyrde. Sånn som du driver på bør du kanskje prøve å overbevise massene, i og med at et sitter en fæl gammel gubbe i Snåsa og utnytter folk som antakelig gjør stor skade i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han. Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.

Det skjønner jeg ikke heller. Selvom jeg er skeptisk til healing og slikt og vil neppe kontakte Snåsamannen så våkner ikke mine følelser når andre gjør det. Hvis noen føler seg bedre så er det bare bra og kan umulig skade.

Det er noe manisk over disse trådene. Spørs om det trengs en snåsamann til å kurere den manien;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

''Jeg skjønner ikke hvorfor han er så opphengt i akkurat han.''

Vel, du bør kanskje se på deg selv, og hvorfor du er så opphengt i meg?

'' Det er mange andre kvakksalvere der er mer interessant å stoppe enn snåsamannen.''

Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.

''Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.''

Det er nok en grunn til at han har oppnådd denne respekten og annerkjennelsen. Ellers fatter jeg ikke hvorfor du er så manisk opptatt av mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, nettop fordi JG av en eller annen grunn nyter ufortjent respekt og annerkjennelse, og blir trodd, selv om han åpenbart ikke fortjener det.''

Det er nok en grunn til at han har oppnådd denne respekten og annerkjennelsen. Ellers fatter jeg ikke hvorfor du er så manisk opptatt av mannen.

''Det er nok en grunn til at han har oppnådd denne respekten og annerkjennelsen.''

Jepp. Samme som andre som er flinke med tillit og mennesker.

'' Ellers fatter jeg ikke hvorfor du er så manisk opptatt av mannen.''

Nå var det ikke jeg som startet tråden, men jeg forventer jo ikke at du skal forholde deg til fakta nå heller. Du har jo ikke gjort det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det er nok en grunn til at han har oppnådd denne respekten og annerkjennelsen.''

Jepp. Samme som andre som er flinke med tillit og mennesker.

'' Ellers fatter jeg ikke hvorfor du er så manisk opptatt av mannen.''

Nå var det ikke jeg som startet tråden, men jeg forventer jo ikke at du skal forholde deg til fakta nå heller. Du har jo ikke gjort det tidligere.

''men jeg forventer jo ikke at du skal forholde deg til fakta nå heller. ''

Vel, jeg tok deg i ett par løgner i helgen, eller har du allerede glemt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg ikke heller. Selvom jeg er skeptisk til healing og slikt og vil neppe kontakte Snåsamannen så våkner ikke mine følelser når andre gjør det. Hvis noen føler seg bedre så er det bare bra og kan umulig skade.

Det er noe manisk over disse trådene. Spørs om det trengs en snåsamann til å kurere den manien;-)

Litt håndspåleggelse tror jeg er tingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...