Gå til innhold

slim i halsen

Anbefalte innlegg

Gjest får det ikke opp

Jeg lå en uke med influensa, forkjølelse og feber. Ble frisk for 1,5 uke siden, men har siden dah produsert en del slim i halsen som jeg har vanskelig for å få opp.

Det sitter ikke langt nede i brystet, men rett i halsen rett ved svelget. Det surkler når jeg puster tungt ut gjennom munnen. Når jeg hoster får jeg ikke "tak" i det, så jeg må liksom hoste veldig forsiktig for å "jobbe det opp", men det fungerer ikke hver gang, og slimet er tilbake etter bare noen åndedrag.

Skal jeg gå til legen eller bare vente til det går over? Jeg sover om natta, men det er vanskelig å falle til ro, siden jeg får noen skikkelige hostekuler med brekninger med en gang jeg legger meg ned pga slimet.

Noe jeg kan kjøpe på apoteket? Jeg blir fryktelig sliten av hostingen, og går med konstant hodepine pga det. Det trykker i hodet hver gang jeg hoster, så det begynner å bli veldig slitsomt. Ikke så lekkert å gå rundt sånn på jobb heller (helsebedrift). Andre råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377209-slim-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...