Gå til innhold

Anbefal to forskjellige kofferter!

Gjest har nettopp kastet gamle kofferter

Anbefalte innlegg

Hvilken type koffert bruker du på dagstur/weekend?

Hvilken type koffert bruker du på lengre reise?

Hvorfor velger du hard koffert eller myk koffert?

Er det viktig meg utvendige lommer på kofferten (kanskje mest på kabinkoffert, eller?)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377340-anbefal-to-forskjellige-kofferter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker harde (eller halvharde) kofferter, og de kan gjerne være fra Samsonite, som er bra kvalitet og hverken blant de billigste eller de dyreste. Har slike i flere størrelser.

Noen spesiell modell du liker godt? Er ikke Samsonite veldig dyrt, da? Lurer på hvilke koffertmerker som er enda dyrere, da jeg trodde S var det dyreste.

Harde kofferter; har et par gamle store Samsonite i ABS, som har vært rundt jorden ørten ganger, i Afrika, Sør Amerika, Asia, Europa, osv.

Du trenger en lett kabinkoffert (sjekk målene til flyselskapene), med håndtak (sjekk at det er langt nok), og helst 4 hjul. Enklest ikke å ha noe hengenede på utsiden, for det blir bare revet av.

Stor koffert - igjen med langt håndtak og 4 hjul.

Ettersom flyplassene blir større og større er det stadig lengre distanser man må legge bak seg til fots.

God tur!

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra

Noen spesiell modell du liker godt? Er ikke Samsonite veldig dyrt, da? Lurer på hvilke koffertmerker som er enda dyrere, da jeg trodde S var det dyreste.

Alt er relativt, Tumi er dyrt, Samsonite langt rimeligere ;).

Men klart - du finner langt rimeligere kofferter. Jeg reiser en del, både i jobb og privat, og det betyr litt for meg med gode kofferter. Har minst én gang opplevd ødelagt koffert - kjedelig å plukke truser på bagasjebåndet ;). Men seriøst - nå har jeg alltid "magebelte" rundt tunge og store kofferter.

Jeg har typen Cubelite Spinner, som du kan søke frem. Det spesielle ved den er at den er både veldig solid og veldig lett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...