Gå til innhold

Har du vært på The Reef Fredrikshavn

Anbefalte innlegg

Gjest The Reef

Vi vurderer å reise hit til sommeren og lurer på om noen av dere har vært der og kan anbefale det. Jeg har ikke peiling på hvordan det er der, synes det er vanskelig å finne en bra beskrivelse av badeanlegget. Mine barn er 13 år og jeg lurer på om de kanskje er for store til dette og at det fort kan bli kjedelig.

Fortsetter under...

hei,

Vi var der i fjor i Mai. Det lå sentralt til, og var lett å finne. Virket som et moderne og flott hotell! Vi hadde med våre barn på,tre og 8 år, og de storkoste seg i badelandet. Jeg tror ikke det blir for kjedelig for dine, da det er ganske spennende der inne, med mange små basseng, huler, stier ogikke minst at "været" skifter fra strålende sol til tordenvær og regn der INNE. Da kommer det store bølger også.. man kan også svømme innenfra og ut til et utebassengdel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...