Gå til innhold

Finn.no - rotete annonsebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes nå ikke det var så galt. Det er mye verre i enkelte skap og hyller her hos oss. Du hadde nok besvimt hvis du så det!:)

Men altså, hvis jeg nå først skulle legge ut ting til salgs på FINN ville jeg nok fjernet alt fra hyllene og bare tatt bilde av møbelet.

Skrevet

Jeg synes nå ikke det var så galt. Det er mye verre i enkelte skap og hyller her hos oss. Du hadde nok besvimt hvis du så det!:)

Men altså, hvis jeg nå først skulle legge ut ting til salgs på FINN ville jeg nok fjernet alt fra hyllene og bare tatt bilde av møbelet.

''Men altså, hvis jeg nå først skulle legge ut ting til salgs på FINN ville jeg nok fjernet alt fra hyllene og bare tatt bilde av møbelet.''

Et godt poeng, som burde blinke som anbefaling når menn skal legge ut annonser :-)

Skrevet

Det samme ser man på f.eks. hytte- og boligannonser dersom selger selv har tatt bilder. Det er himmelvid forskjell fra om megleren har en fotograf til å ta bildene!

Jeg studerte en del annonser før jeg gikk i gang med å rydde da jeg skulle selge og fotografen trengte ikke rette på noe faktisk. :o) Men det var veldig bra han ikke ville ta bilde av kjellerboden... *host*

Gjest luftslott
Skrevet

Nice:-)

For litt siden var det noen der jeg bor som la ut huset til salgs på finn. Jeg TROR huset var fint, det var bare så vanskelig å få øye på vegger, gulv og strukturer bak alt av nips, dill og dall, bokstaver på veggene og pynt. Men det ble nå solgt, så megleren hadde nok strigla det før visning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...