Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gyrken ja, henne var det jeg ikke kom på da jeg skrev listen :-))))

Mener hun var med i et blad/artikkel senere.

Var det Se og Hør og sånne plasflasker hun stupte uit tro ?

''Mener hun var med i et blad/artikkel senere. Var det Se og Hør og sånne plasflasker hun stupte uit tro ?''

Aner ikke. :o)

He, he, ja det stemmer.

Satt her å mimra om enkelte her inne.

Flisa, Molli, Femma, Geir, Spenning og ikke minst Amiga som bor i Las palmas :-)))

Og så husker jeg ei som het Titanic eller noe sånt??? og som var veldig funksjonshemmet. Husker ikke helt nicket jeg, men hun var aktiv i hvertfall.

Doktor Anker savner jeg.

Gjest mimrertilbake

Og så husker jeg ei som het Titanic eller noe sånt??? og som var veldig funksjonshemmet. Husker ikke helt nicket jeg, men hun var aktiv i hvertfall.

Doktor Anker savner jeg.

Det var en annen som var sterkt funskjonshemmet også, og Jørn Hoel laget en sang til/om henne, som heter : "Cumbia for stive hofter".

Jeg kommer ikke på navnet hennes dessverre.

Som en annen har nevnt her, så var jo "meldingsforumet" ganske aktivt den gangen.

Gjest togli

Det har jo endret seg en del, til å begynne med var vi mye mer private og la ut navnene på ungene og sånt, nå er vi mye mer restriktive med slikt. :o)

Men innholdsmessig har det alltid vært en salig blanding av husmorspørsmål, litt politikk, barneoppdragelse og alt mulig annet. :o)

Jeg husker fortsatt navnene på ungene dine, og jeg tror nesten jeg la ut mine egne barns navn også ;)

Annonse

Gjest minnah

Det har jo endret seg en del, til å begynne med var vi mye mer private og la ut navnene på ungene og sånt, nå er vi mye mer restriktive med slikt. :o)

Men innholdsmessig har det alltid vært en salig blanding av husmorspørsmål, litt politikk, barneoppdragelse og alt mulig annet. :o)

Jeg også husker hva ungene dine heter ;-)

Har vert her i 8-9 år, og er litt sånn til-og-fra-hekta, det går i perioder. Ofte bare enkle spørsmål som jeg trenger svar på, evt. diskusjon på, og vips - så er jeg hekta for en stund igjen :)

Jeg var ikke med da det var mere personlig her inne, visste ikke om Marits historie. Sterkt.

Ser for meg hvordan noen her ser ut, har noen ganger drømt om DOL'ere og har vel hatt et snev av fascinasjon for enkelte av det motsatte kjønn ;) Spesielt to, som virker som flotte, gode karer. Den sexy gentlemannen mrxx og den litt mere løsslupne(?) morsomme SDD. Ja også Prozak da. Har ikke sett ham på lenge?

Et allsidig forum, hvor man nærmest alltid får svar. Her kan en spørre om alt fra barneoppdragelse, nyhetsbildet, matlaging og sex - og få svar fra herlige NHD når en innimellom føler en går aldeles fra forstanden. Kjekt å kunne råde andre iblant også. Liker meg godt her, fin avkobling og veldig annerledes fra f.eks Facebook.

Tror det er bare sunt å være litt hekta på DOL :)

SDD er temmelig kjekk han asså ;)

Har vert her i 8-9 år, og er litt sånn til-og-fra-hekta, det går i perioder. Ofte bare enkle spørsmål som jeg trenger svar på, evt. diskusjon på, og vips - så er jeg hekta for en stund igjen :)

Jeg var ikke med da det var mere personlig her inne, visste ikke om Marits historie. Sterkt.

Ser for meg hvordan noen her ser ut, har noen ganger drømt om DOL'ere og har vel hatt et snev av fascinasjon for enkelte av det motsatte kjønn ;) Spesielt to, som virker som flotte, gode karer. Den sexy gentlemannen mrxx og den litt mere løsslupne(?) morsomme SDD. Ja også Prozak da. Har ikke sett ham på lenge?

Et allsidig forum, hvor man nærmest alltid får svar. Her kan en spørre om alt fra barneoppdragelse, nyhetsbildet, matlaging og sex - og få svar fra herlige NHD når en innimellom føler en går aldeles fra forstanden. Kjekt å kunne råde andre iblant også. Liker meg godt her, fin avkobling og veldig annerledes fra f.eks Facebook.

Tror det er bare sunt å være litt hekta på DOL :)

Prozak er også en livat kar ;)

"Historien om Marit" er sterk, og den ble vel gjengitt senere også husker jeg ikke feil.

Den gangen hadde DOL gul logo, og Anker og co veldig tilstede.

Annet nick den gangen, og under en omlegging, så ble nicket mitt slettet.

Da jeg skulle legge inn på nytt, så fikk jeg beskjed om at det var opptatt ?

Så da ble det så som så en stund...

En del navn går da igjen, og man kjenner igjen noen av de som dukker opp igjen etter noen år.

Det ble jo laget en liste over DOL folk - med bilde også.

Og det ble arrangert DOL tref her og der :-)

Husker godt DOLtreffet i Oslo i 2001, eller var det 2002? Det var på Sagene. Mange som kom åp det :D

Har kontakt med Singularity, Balder og lillemeg_ i RL ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...