Gjest herdford Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hei Eg er gravid i eit risikosvangerskap og mottakar av dagpengar. No er eg sjukemeldt pga av at eg må ta det ro før fødselen. Som motakar av dagpenger har eg fylt ut meldekort og spurt/søkt etter arbeid i området og fått tilsendt automatisk søk frå nav om ledige stillingar. Eg har ikkje funnet noko, for det er svært vanskeleg å få seg jobb som gravid. Nav har heller ikkje kreve noko særskilde tiltak ettersom eg har lagt fram saka mi. Heile tida har eg gjort som sakbehandler har sagt og det har vore greitt og ho seier eg oppfyller krava til å vere ein reel arbeidssøker. Men eg lurer på om nav kan ta tilbake økonomiske støtta dei har gjeve dersom søkar har søkt på for lite jobbar ? Eller setter nav i gang tiltak for å hjelpe søkar inn i nytt arbeid? Kva er prosedyrene i slike tilfeller? Veit du om der er nokon reglar innan for nav som regulerer dette med risikosvangerskap? Er for eksempel graviditet ein gyldig grunn til å takke nei på eit jobbtilbud? Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377563-dagpengergravid-i-eit-risikosvangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Advokat Thomas Myran Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei! NAV har, såvidt jeg kjenner til, ingen egne regler for risikosvangerskap, nettopp fordi dette ikke er et ensartet begrep. Det kan være mange normale svangerskap også som hindrer deg fra å ta en jobb, gå ut i jobb osv. Det vil alltid være en totalvurdering. Så lenge du har spilt med åpne kort, kan NAV vanskelig komme å kreve tilbake mottatt støtte. Det viktige fra din side er jo at NAV får oppdatert og riktig info fra deg. Thomas Myran Advokat 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377563-dagpengergravid-i-eit-risikosvangerskap/#findComment-3320845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.