Gå til innhold

- Krekar er en fin fyr


Gjest Pæreis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

I det muslimske miljøet er det nok veldig mange som ser opp til, og er enige med, denne mannen.

Jeg kjenner flere muslimer, og alle som en synes Krekar er en idiot - og at han burde vært kasta ut av landet forlengst.... Tror man skal være forsiktige med å tillegge muslimer flest meninger man bare synser og tror om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen en muslim

I det muslimske miljøet er det nok veldig mange som ser opp til, og er enige med, denne mannen.

En farlig idiot av en klovn er det han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg kjenner flere muslimer, og alle som en synes Krekar er en idiot - og at han burde vært kasta ut av landet forlengst.... Tror man skal være forsiktige med å tillegge muslimer flest meninger man bare synser og tror om.....

''Jeg kjenner flere muslimer, og alle som en synes''

Bra, da er du sikkert på gli i å erkjenne at de muslimene du tilfeldigvis kjenner ikke er representative for muslimer generelt.

Velkommen etter skal du være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere muslimer, og alle som en synes Krekar er en idiot - og at han burde vært kasta ut av landet forlengst.... Tror man skal være forsiktige med å tillegge muslimer flest meninger man bare synser og tror om.....

Har du i det hele tatt lest artikkelen du liket til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Jeg kjenner flere muslimer, og alle som en synes''

Bra, da er du sikkert på gli i å erkjenne at de muslimene du tilfeldigvis kjenner ikke er representative for muslimer generelt.

Velkommen etter skal du være.

Du kjenner kanskje langt flere muslimer enn meg generelt sett? Jeg kjenner ikke så mange at jeg kan lage statistisk materiale ut fra det, men det er jo kanskje litt påfallende at jeg tilfeldigvis kjenner kun de som synes Krekar er en dust....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har du i det hele tatt lest artikkelen du liket til?

Ja? Og jeg har ingen formening om dette. Syntes bare artikkelen var interessant og at den fikk fram ulike syn på temaet. Den bør sikkert helst leses av mennesker som greier å reflektere litt selv - for har man en helt rigid mening, så er det sikkert vanskelig å oppfatte innholdet i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

En farlig idiot av en klovn er det han er.

Iflg enkelte her som tydeligvis kjenner en haug muslimer personlig, så er du nok dessverre i mindretall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Sorry. Artikkelen "Pæreis" linket til.

Ok, den ja... hvorfor tror du ikke jeg har lest den? Krekar kan da ha hyggelig oppførsel mot naboene sine selv om han har noen idiotiske meninger? Det ene utelukker ikke det andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen en muslim

Iflg enkelte her som tydeligvis kjenner en haug muslimer personlig, så er du nok dessverre i mindretall :P

Derfor jeg aldri diskuterer dette her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Derfor jeg aldri diskuterer dette her ;-)

Skjønner deg meget godt;)

På den annen side hadde det vært veldig fint om muslimer hadde våget å delta i disse diskusjonene, så kunne flere blitt kjent med hvilke holdninger den jevnlige muslim har overfor diverse saker som florerer i media... Problemet er jo at det stort sett kun er mennesker som ikke kjenner muslimer personlig som vet akkurat hvordan muslimer er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Du kjenner kanskje langt flere muslimer enn meg generelt sett? Jeg kjenner ikke så mange at jeg kan lage statistisk materiale ut fra det, men det er jo kanskje litt påfallende at jeg tilfeldigvis kjenner kun de som synes Krekar er en dust....

Det er vanskelig å forestille seg noe mer intetsigende enn hvilke muslimer du kjenner og hva de eventelt sier til deg som er norsk.

Du på din side burde teoretisk få en aldri så liten aha-opplevelse når du ser en slik artikkel som den i hovedinnlegget. Men på bakkgrunn av tidligere erfaringer er det vel fånyttes å tro at du er mottakelig for ny kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg meget godt;)

På den annen side hadde det vært veldig fint om muslimer hadde våget å delta i disse diskusjonene, så kunne flere blitt kjent med hvilke holdninger den jevnlige muslim har overfor diverse saker som florerer i media... Problemet er jo at det stort sett kun er mennesker som ikke kjenner muslimer personlig som vet akkurat hvordan muslimer er :P

Jepp.

Det er jo derfor at de muslimsfientlig politiske partiene er størst på steder hvor det knapt eksisterer muslimer! Ironisk nok.

For øvrig en interessant artikkel om Grorudalen fra NRK:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.8050427

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jepp.

Det er jo derfor at de muslimsfientlig politiske partiene er størst på steder hvor det knapt eksisterer muslimer! Ironisk nok.

For øvrig en interessant artikkel om Grorudalen fra NRK:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.8050427

Med vennlig hilsen

''partiene er størst på steder hvor det knapt eksisterer muslimer!''

LOL, ja det skulle ta seg ut om det var flest "muslimfientlige" folk der stort sett bare er muslimer. e.g. Groruddalen.

Hvor dum går det egentlig an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er vanskelig å forestille seg noe mer intetsigende enn hvilke muslimer du kjenner og hva de eventelt sier til deg som er norsk.

Du på din side burde teoretisk få en aldri så liten aha-opplevelse når du ser en slik artikkel som den i hovedinnlegget. Men på bakkgrunn av tidligere erfaringer er det vel fånyttes å tro at du er mottakelig for ny kunnskap.

Hvor mange muslimer kjenner du personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien viser nok av eksempler på hvorfor man skal være forsiktige med "han mente ikke noe med det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...