Gå til innhold

- Krekar er en fin fyr


Gjest Pæreis

Anbefalte innlegg

Ja, du har rett i det:

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7981327

Og fra kommentarfeltene:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10039602

Med vennlig hilsen

Jeg skulle ønske du i alle fall EN gang kunne holde deg til akkurat den saken det gjelder, og ikke blande inn annet. Bare EN gang.

Ikke for det, jeg tror ikke på julenissen heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske du i alle fall EN gang kunne holde deg til akkurat den saken det gjelder, og ikke blande inn annet. Bare EN gang.

Ikke for det, jeg tror ikke på julenissen heller. :P

Det var da du som trakk inn "Historien viser nok av eksempler" - dette er noen av eksempler på ting som kan utvikle seg...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakkadue

Jeg skulle ønske du i alle fall EN gang kunne holde deg til akkurat den saken det gjelder, og ikke blande inn annet. Bare EN gang.

Ikke for det, jeg tror ikke på julenissen heller. :P

''Jeg skulle ønske du i alle fall EN gang kunne holde deg til akkurat den saken det gjelder, og ikke blande inn annet. Bare EN gang.''

Den evige optimist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da du som trakk inn "Historien viser nok av eksempler" - dette er noen av eksempler på ting som kan utvikle seg...

Med vennlig hilsen

Grunnen til at jeg skrev akkurat det er at i artikkelen sier "naboene" til Krekar at det bare er noe han sier når han blir sinna. Det var ikke min hensikt at man dermed skulle komme ramlende med alle tenkelige og utenkelige eksempler som underbygget dette. Og det HADDE vært litt kulere om du greide hoste opp noen som ikke var fra FrP, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For jævlig, kort og godt. Ikke mer enn noen dager siden noen satt her på DOL og bablet om hvilket godt eksempel England er når det gjelder velykket multikultur.

Jeg har en del bekjente i flere byer rundt om i England, og de er ikke spesielt optimistiske til fremtiden når det gjelder dette.

De er heller ikke i nærheten av å tilhøre noen høyre-ekstreme miljøer, men representerer et bredt utvalg av engelskmenn generelt sett - og de er ganske så fortvilet til engelske politikeres manglende evne til å gjøre noe med det.

Og vi har bare sett starten på dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jævlig, kort og godt. Ikke mer enn noen dager siden noen satt her på DOL og bablet om hvilket godt eksempel England er når det gjelder velykket multikultur.

En ting som slår meg som litt "merkelig" er den missforståtte tolleranse som vi blir mer eller mindre pålagt av våre politikere å vise disse.

Hva tror du hadde skjedd hvis ordinære etniske engelskmenn hadde demonstrert og ropt slagord som: "UK Muslims go to hell, UK Muslims burn in hell" - eller om vi hadde gjort noe tilsvarende i Norge?

Det hadde vært lite "tolleranse" å bli møtt med da - men det er nettopp det vi burde ha gjort, for lenge siden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...