Gå til innhold

Webmaster bruker hersketeknikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du holdt deg til å skrive fornuftige innlegg, slapp du å bli slettet.

Vi sletter flere innlegg av deg alene enn av resten av brukerne til sammen.

Kan du gi er fornuftig grunn til at du slettet "Jeg gråter" som var om at jeg savnet 80-tallet, eller vil du bruke hersketeknikkene dine igjen?

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan du gi er fornuftig grunn til at du slettet "Jeg gråter" som var om at jeg savnet 80-tallet, eller vil du bruke hersketeknikkene dine igjen?

Vurdert av en psykiater:

1. Det er ingen som savner 80-tallet slik at de gråter. Unntaket må i så tilfelle være grovt uintelligente dramaqueens.

2. I disse dager virker det totalt ufølsomt og uintelligent å snakke om gråting pga en tidsepoke. Folk som er så soisalt klossete får skrive om sin gråt i en papirdagbok på pikerommet - ikke offentlig på DOL.

Persille1365381127

Webmaster bruker hersketeknikker? Ja? Er det overraskende for deg? Det er jo faktisk jobben til vedkommende....

Webmaster er ansatt for å holde kontroll på forumet, regulere det som skjer og følge opp brukeroppførselen. Antar jeg. Jeg velger å kalle det moderatorteknikker, men du kan godt kalle det hersketeknikker om du vil. Det endrer fortsatt ikke det faktum at det er vedkommendes jobb.

Når det er sagt så blir jeg positivt overrasket over at du faktisk kan et ord med flere enn ti bokstaver! Selv om du ikke helt ser ut til å forstå det.

Nuvel, hersketeknikk it is...

Webmaster bruker hersketeknikker? Ja? Er det overraskende for deg? Det er jo faktisk jobben til vedkommende....

Webmaster er ansatt for å holde kontroll på forumet, regulere det som skjer og følge opp brukeroppførselen. Antar jeg. Jeg velger å kalle det moderatorteknikker, men du kan godt kalle det hersketeknikker om du vil. Det endrer fortsatt ikke det faktum at det er vedkommendes jobb.

Når det er sagt så blir jeg positivt overrasket over at du faktisk kan et ord med flere enn ti bokstaver! Selv om du ikke helt ser ut til å forstå det.

Nuvel, hersketeknikk it is...

Det er ikke lett virker det som, for deg, å skille mellom jobben han gjør og hersketeknikkene han bruker.

Gjest takk og slutt

Jeg vil ikke kalle det tull, jeg vil kalle det kreativ.

Øl gjør menn smartere: http://www.ba.no/nyheter/irix/article6008541.ece

Er ikke dette egentlig et helseforum? Hvis du fortsetter på denne måten kan det hende webmaster finner ut at fra nå av er det kun tillatt å ta opp helserelaterte spørsmål i dette forumet.

Gjest Moderator

Hadde det ikke vært mulig å heller utstenge vedkommende? Må da være en full stiling for å få slettet alt tøvet.

Vi har ikke teknisk mulighet til effektiv utestengelse. Derfor er vi enten avhenige av brukere som kan oppføre seg rimelig voksent eller så må vi bruke ressurser på å slette.

Annonse

Jeg tror du snart må prøve å få bare bittelitt selvinnsikt i hva det er du faktisk holder på med her inne - kanskje er det slik at noen av innleggene dine ikke bare er tull, men samtidig så spammer du såpass mye at alle innleggene dine som et resultat av dette blir slettet. Det mener jeg er fullstendig korrekt, ingen hersketeknikk - bare en webmaster som gjør jobben sin.

Det er ikke lett virker det som, for deg, å skille mellom jobben han gjør og hersketeknikkene han bruker.

Det er noe med å se at når man kommer med såpass mange tåpelige innlegg som deg, så drukner fort eventuelt gode innlegg i samme sølepytten. Det hjelper deg ikke en gang at du bytter på nick hele tiden, innleggene dine har så tydelig avsender at det er nesten litt komisk.

Du skal ha cred for en ting: Evnen til å gulpe opp nye nick.

Det du ikke kan krediteres for derimot, er at livet ditt er så stusselig at du må produsere alle disse uvesentlighetene - og antakelig syns du er rasende festlig som kommer på dem. Ikke et det humor, og ikke er det noe til liv heller.

Forøvrig syns jeg NHD har det beste svaret i denne tråden. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...