sir88 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg er 26 uker på vei i dag (søndag 22 april). Utifra termin som er rundt 30 juli til 1 august får jeg opp at dette har skjedd rundt den 23 oktober i fjor. At det er da første trimester har startet. Jeg skulle hatt mensen rundt denne tiden, men fikk ikke dette. Jeg hadde samleie med X 23 oktober. Jeg får opp at befruktning har skjedd rundt den 6 november, og at eggløsning har vært rundt 4 november da jeg igjen hadde samleie med X. Den 2 november hadde jeg samleie med Y og natten den 4/ 5 november hadde jeg igjen samleie med X. Det jeg lurer på er om det er mest sannsynlig at X er far til barnet i og med første trimester startet 23 oktober som stemmer med første gang jeg og X hadde samleie, eller er det Y som er far til barnet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378624-farskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.