Gjest Redd av meg Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Jeg var å tok GU sist uke,var veldig ømt og vondt å ta undersøkelsen. Legen sa det var BV,fikk penicillin,jeg skal ta i 14 dager. Men jeg er redd for kreft. Jeg har ikke hatt noen blødninger,eller sterke smerter,men hatt fiskelukt/råtten lukt vil jeg kalle det. LUkter ikke slik nå. Kan jeg ha kreft? er så redd for prøvesvarene. Jeg er 38 år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Prøvesvarene viser nok det legen antok, den lukten er svært karakteristisk og du har med all sannsynlighet ikke kreft. ) Grunnen til at lukten har forsvunnet er at du har påbegynt behandling. 0 Siter
Gjest Redd av meg Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Prøvesvarene viser nok det legen antok, den lukten er svært karakteristisk og du har med all sannsynlighet ikke kreft. ) Grunnen til at lukten har forsvunnet er at du har påbegynt behandling. Takk for svar,jeg er veldig redd. 0 Siter
laban Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Diagnosen er antakelig riktig. Jeg synes ikke det er noe som tyder på at du har kreft. De jeg vet om som har fått beskjed om celleforandringer (noe som ikke trenger i bety kreft) etter å ha tatt prøve, har ikke merket noe som helst på forhånd, verken lukt, smerter eller noe annet. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Takk for svar,jeg er veldig redd. Hvorfor det? 0 Siter
Gjest Redd av meg Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor det? Hvorfor jeg er redd for kreft? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor jeg er redd for kreft? Det er jo ingen grunn til å være redd for å ha fått kreft uten at du har symptomer på kreft... Ingenting av det du nevner her indikerer at du har kreft. 0 Siter
Gjest Redd av meg Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det er jo ingen grunn til å være redd for å ha fått kreft uten at du har symptomer på kreft... Ingenting av det du nevner her indikerer at du har kreft. Takk. Håper brevet fra legen kommer i dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Takk. Håper brevet fra legen kommer i dag. Får du beskjed om de ikke finner noe da? Hos oss får vi beskjed bare om de finner noe unormalt, skjønt jeg ba om å få beskjed uansett etter oppfølging av en celleprøve med forandringer, men alt har vært helt fint i ettertid. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor jeg er redd for kreft? Ja? Her har du symptomer på en helt uskyldig infeksjon, men det gjør deg tydeligvis veldig redd for kreft. Hvorfor det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.