JayTea1988 Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Hei! Jeg bare lurer på om noen har et godt forslag på hva som kan være grunnen til at jeg har hatt en tilstand i baksiden på venstre legg, som gjør at det gjør vondt å gå normalt, spesielt å jogge/løpe! Tilstanden føles litt som en voldsom gangsperr/en slags krampe som av en eller annen grunn aldri går over..? Forhistorien til dette er at jeg fikk en kraftig strekk i venstre del av korsrygg under en fotballøkt, som gjorde veldig vondt. De smertene avtok etter en liten uke på Voltaren, og ble avløst/overlappet av denne rare konstante leggkrampeaktige greia som aldri går over?? (Har vart i 10 dager nå, og så lenge har hvertfall jeg aldri hatt gangsperr før..) Dersom jeg tøyer ut den aktuelle muskelen i leggen, så gjør det faktisk mindre vondt en liten stund, men etter 5 minutter sittende i ro, er smerten tilbake igjen.. Forslag? 0 Siter
Gjest doktoronlise Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 En nerve i klem? F.eks isjiasnerven? 0 Siter
JayTea1988 Skrevet 25. april 2012 Forfatter Skrevet 25. april 2012 En nerve i klem? F.eks isjiasnerven? Hva gjør man dersom isjiasnerven eller andre nerver er i klem? 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Tøying og magnesiumtilskudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.