Gå til innhold

Digipost en flopp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjøkeniburet

Ja, dessverre, så langt vil jeg kalle det en flopp.

Jeg registrerte meg tidlig, men har ikke fått noe post der enda.

Jeg hadde gledet meg til den dagen jeg kan skru ned, og fjerne postkassen nede ved veien, men det ser ut for å bli en stund til.

Av praktiske årsaker, så er det mye lettere for meg å ha det digitalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378710-digipost-en-flopp/#findComment-3332497
Del på andre sider

Gjest njah skeptisk

Registrerte meg til slutt jeg og, men var lenge skeptisk... men ingen jeg kjenner bruker det, og har ikke fått et eneste brev. Så sikkert er det heller ikke,

trenger bare vite fødselsnr for å logge meg på, skulle man ikke bruke bank-id eller noe?

Egentlig tunvint det og, å måtte ha det tilgjengelig for å logge seg på.

Dessuten er det lett å glemme av denne kontoen, jeg logget meg ikke på før for noen dager siden og da har jeg hatt kontoen i månedsvis.

Men i fremtiden blir det vel mer i bruk regner jeg med....

I stedet for å logge inn på alt-inn får du alt inn på digipost f.eks.??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378710-digipost-en-flopp/#findComment-3332508
Del på andre sider

Gjest Gjøkeniburet

Registrerte meg til slutt jeg og, men var lenge skeptisk... men ingen jeg kjenner bruker det, og har ikke fått et eneste brev. Så sikkert er det heller ikke,

trenger bare vite fødselsnr for å logge meg på, skulle man ikke bruke bank-id eller noe?

Egentlig tunvint det og, å måtte ha det tilgjengelig for å logge seg på.

Dessuten er det lett å glemme av denne kontoen, jeg logget meg ikke på før for noen dager siden og da har jeg hatt kontoen i månedsvis.

Men i fremtiden blir det vel mer i bruk regner jeg med....

I stedet for å logge inn på alt-inn får du alt inn på digipost f.eks.??

Vel, jeg trenger både fødselsnummer, OG et passord for å komme meg inn.

Sånn sett er det MYE sikrere enn den ulåste postkassen som henger nede ved veien.

Nå fikk jeg nettopp en "snail-mail" fra sykehuset i Trondheim i postkassen.

Den konvolutten kunne jeg ønske meg at jeg fikk i digipost.

Da kunne jeg lest den også når jeg er borte fra Norge, noe jeg er sånn ca. 7 mnd. i året.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378710-digipost-en-flopp/#findComment-3332509
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...