Gå til innhold

Spørsm.til helsesekretærer ol.

Gjest Husker det meste men noe er borte.

Anbefalte innlegg

Gjest Husker det meste men noe er borte.

Noen som vet reglementet for å sette sprøyter hjemme?

Er utdannet helsesekretær med autorisasjon, men har ikke jobbet med dette på mange år. Nå trenger en venn av meg B12 sprøyter, en gang i uka i fem uker.

Kan jeg sette disse her hjemme?

Brukes kun skinka for dette formål eller bruker dere også arm og lår til B12? Aspirerer dere uansett plass?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378725-sp%C3%B8rsmtil-helsesekret%C3%A6rer-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en annen sekretær

Jeg har gjort det, jeg har i hvert fall ikke lest noen steder at det ikke er lov. Og jeg har stukket i triseps i armen, fordi det stedet har egnet seg best i mitt tilfelle. Og jeg aspirerer de få gangene jeg har gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...