Gå til innhold

Krise! Noen flinke husmødre her? :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Krise!!

Er på hotell og skal være på et foredrag i hele morgen, som krever dress. Tok nå ut min nye blazer av kofferten, brukt kun en gang før, og fant ut at den lukter svette. Uprofft, javisst, men hvordan kan jeg få vekk den lukten til i morgen? Det jeg har for hånden er antibakteriell håndrens, såpe og shampoo. Tror de har vaskemiddel i resepsjonen, men det står drycleaning only på merkelappen. Råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378753-krise-noen-flinke-husm%C3%B8dre-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Ja, men foredraget begynner uansett klokken ni. Hva skal jeg satse på da, dynke den i vodka?

Nei det tror jeg ikke jeg ville gjort.

Lukter hele jakken eller bare under armene? Jeg tror jeg ville prøvd å vasket den under armene med.. tja.. såpe? Og skyldt godt.. Men det er virkelig ikke en ideel løsning..

Hva med å droppe blazer? Har du en sort cardigan med deg f.eks?

Gjest Krise!!

Lukter hele jakken eller bare under armene? Jeg tror jeg ville prøvd å vasket den under armene med.. tja.. såpe? Og skyldt godt.. Men det er virkelig ikke en ideel løsning..

Bare under armene. Brukte den bare et par timer første gang, så det er egentlig veldig rart. Kunne ha klippet ut foret inni, men det virker som om lukten har trengt igjennom til ytterstoffet. Æsj. Jeg får prøve såpe....

Annonse

Gjest Krise!!

Har en mørk cardigan med, men da blir jeg den eneste uten dress, og det er ikke helt heldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...