Gå til innhold

ABB - interessant kronikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner i grunnen å bli lei av alle synserne i forbindelse med denne saken. For uansett hva de skriver, de er synsere, ikke Den Som Sitter På Sannheten. Og hvis vi leser nok, så vil vi alle finne noen som skriver "det vi selv tenker".

Enig. Dessuten, hva med mor? Skal vi tilbake til den tiden hvor "kalde mødre" var årsaken til autisme?

Jeg tror ikke barndommen har noe som heltst med hva fyren er blitt og hva han har gjort. Det er temmelig mange med en hel helvetes mye verre CV i den retningen. Og ingen av dem har enda gått løs på unger..

tzatziki1365380058

Enig. Dessuten, hva med mor? Skal vi tilbake til den tiden hvor "kalde mødre" var årsaken til autisme?

Jeg tror ikke barndommen har noe som heltst med hva fyren er blitt og hva han har gjort. Det er temmelig mange med en hel helvetes mye verre CV i den retningen. Og ingen av dem har enda gått løs på unger..

''Det er temmelig mange med en hel helvetes mye verre CV i den retningen. Og ingen av dem har enda gått løs på unger..

''

Er det et bevis for at ABBs barndom ikke har noe å si, det faktum at det er folk med verre barndom, som ikke har endt opp som mordere?

Dessuten VET vi faktisk svært liteom hvordan ABBs CV faktisk ser ut fra barneår - fordi han ikke snakker om det, og retten ikke bryr seg, foreløpig.

Folk er dessuten forskjellige i utgangspunktet .- vi kjenner da til løvetannbarn, alle sammen.Noen barn klarer seg, nesten uansett hva de blir utsatt for, noen knekker sammen før de omtrent blir pustet på.

Klart ABBs barndom har noe å si.Ikke nødvendigvis sånn at mor eller far er skyld i at det ble som det ble, men han kunne tydeligvis vært fanget opp for flere år siden, dersom folk hadde gjort jobben sin.

Foreldrene hans virker uansett å ha vært laaaaangt på jorde. Moren har levd sammen med poden i alle disse årene, uten å fange opp noe som helst etter 4 - årsalder, og har dessuten - etter det man hører - knapt tatt kontakt etter at 22.7 skjedde. Jeg skjønner ikke at man orker å ikke ta kontakt, etter noe sånt. Mens far forsvant ut av livet til sønnen da han var 15. Foreldre lar seg ikke forsvinne ut av barns liv når de er 15. Man kan ha mindre kontakt, sporadisk kontakt - men INGEN kontakt? Da er det noe alvorlig galt - med en eller flere av partene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...