Gjest kommunal pensjonskasse Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Hvor mye uføretrygd utbetaler Kommunal Landspensjonskasse, sett i forhold til uføretrygden fra NAV? Får man en høyere prosent av inntekten sin (forutsatt at man har hatt en lønn høyere enn 6 G) eller hva? Hvor lang tid skal det ta å få svar på en uføresøknad til KLP hvis man har søkt for 10 mnd siden bør man ikke da snart få svar? Jeg spør for ei venninne, jeg har ikke peiling på dette selv. Jeg syns det er rart hun ikke har hørt noe fra dem. 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Vet at det kan ha noe å si om hun har fått varig ufør eller midlertidig. Ihvertfall hadde det noe å si for noen år siden. Uansett burde hun selvfølgelig fått svar. Det beste er å ringe og spørre. 0 Siter
Angustia Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 KLP har både nettsider og telefonnummer man kan kontakte dem på gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.