Sør Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Der tar du feil. Jeg elsker å jobbe for pengene mine. ''Der tar du feil. Jeg elsker å jobbe for pengene mine.'' Men gjør du det? Og hvis ikke, hva er da forskjellen på deg og "dem" bortsett fra at de fleste av "dem" får jobb? 0 Siter
Splash Skrevet 30. april 2012 Forfatter Skrevet 30. april 2012 Men saken er jo at du får penger du også, uten å jobbe. Du gidder ikke. Stakkars deg. Er personangrep det eneste du kan bidra med? Du kjenner ikke meg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Stakkars deg. Er personangrep det eneste du kan bidra med? Du kjenner ikke meg. Nei, ikke utenom alt du har skrevet her på dol, men vi vet jo nok til å vite at du ikke gidder å jobbe. 0 Siter
Sør Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Stakkars deg. Er personangrep det eneste du kan bidra med? Du kjenner ikke meg. ''Er personangrep det eneste du kan bidra med? Du kjenner ikke meg.'' Hele denne tråden din er jo personangrep fra deg mot asylsøkere. Det blir ikke mindre personangrep om du angriper en gruppe. Og jo, vi kjenner deg. Vi vet at du bedriver slikt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Det er fordi det bare er de mest priviligerte som har råd til å reise til vesten. De fleste afrikanere i Norge har vært eller er asylsøkere. ''Det er fordi det bare er de mest priviligerte som har råd til å reise til vesten. De fleste afrikanere i Norge har vært eller er asylsøkere.'' Her hevder du altså (på bakgrunn av egne observasjoner i gatebildet) at det ikke finnes asylsøkere i Krakow, og at det henger sammen med at landet ikke er rikt nok, fordi asylsøkere velger å dra til land som Norge. Så blir du møtt med fakta om at fattige land som Etiopia mottar hundre ganger flere somaliere enn hva feks Norge gjør, men det har åpenbart ingenting å si for deg. Og nok en gang: Du tenker altså "asylsøker" hver gang du ser et menneske med afrikansk utseende på gata? Da tar du feil ganske ofte. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Stakkars deg. Er personangrep det eneste du kan bidra med? Du kjenner ikke meg. ''Du kjenner ikke meg.'' Hun kjenner vel deg adskillig bedre enn du kjenner de mørkhudede menneskene du ser på gata og tenker "asylsøker!". 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Det er sikkert ingen dumme saksbehandlere fra NAV der. Og ikke for å snakke om personer med Downs syndrom som "mobber".....klarer heller ikke dy meg. Er det h*n, ja? Er visst litt treig med å oppdage sånne ting ;-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Det er sikkert ingen dumme saksbehandlere fra NAV der. Og ikke for å snakke om personer med Downs syndrom som "mobber".....klarer heller ikke dy meg. Hva er det h*n har skrevet om personer med Downs? Det har eg ikke fått med meg. 0 Siter
alida Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Hva er det h*n har skrevet om personer med Downs? Det har eg ikke fått med meg. Vil ikke på tiltak, saksbehandler er dum, de med Downs mobber. Neste dag skriver h*n at folk med Downs er flotte mennesker, så er det på an igjen med mobbing...og sånn går nu dagan i en evig spiral. Men nå er det sikkert slutt på tiltaksplikt, koser seg sikkert mer med å tenke på Krakow. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Det hadde vært en fordel om det var andre ting enn øynene som funka også Beklager at jeg outer deg slik, men noen knipset dette bilde av deg og Guruen din: http://www.greenlights.org/blog/wp-content/uploads/2011/05/ostrich.jpg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Beklager at jeg outer deg slik, men noen knipset dette bilde av deg og Guruen din: http://www.greenlights.org/blog/wp-content/uploads/2011/05/ostrich.jpg Haha ) Godt du har litt humor iallefal 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Vil ikke på tiltak, saksbehandler er dum, de med Downs mobber. Neste dag skriver h*n at folk med Downs er flotte mennesker, så er det på an igjen med mobbing...og sånn går nu dagan i en evig spiral. Men nå er det sikkert slutt på tiltaksplikt, koser seg sikkert mer med å tenke på Krakow. Ah, er det han, da demrer det litt. Takk for info. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Nei, ikke utenom alt du har skrevet her på dol, men vi vet jo nok til å vite at du ikke gidder å jobbe. Jeg vil jobbe jo, om jeg kan få en jobb jeg trives i. Jeg hater å gå hjemme uten å ha noe å gjøre. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Besøkte du Auschwitz eller Plaszow? (Bruk Google hvis du ikke vet hva det er.) Jeg besøkte Auschwitz forrige gang jeg var i Polen. Veldig interessant, men veldig deprimerende også. Plaszow besøkte jeg ikke. Var i Saltminene sist. En utrolig opplevelse. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Men saken er jo at du får penger du også, uten å jobbe. Du gidder ikke. Jo jeg vil veldig gjerne jobbe, men jeg har angst som gjør det vanskelig å være sammen med andre mennesker. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Au! Gjorde det vondt når noen stilte krav til deg? Jeg liker i jobbe i et yrke hvor jeg har med mennesker å gjøre. Jeg blir deppa å stå ved en maskin og gjøre repeat oppgaver hele dagen, 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Tar jeg ikke helt feil er du også en av de som er ute etter å _få_ penger uten å løfte en finger. Der tar du feil. Jeg liker ikke å gå hjemme. Jeg vil gjerne utføre en innsats for samfunnet, men det må være i en jobb jeg trives. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 ''Du kan ikke svare uten å bruke hersketeknikker?'' Du har startet en tråd med hersketeknikker og mobbing av uskyldige folkegrupper. Hva er galt med å være ærlig om det du skriver? Uskyldige folkegrupper? Det er fakta at asylsøkere drar til Norge enn Polen. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Hvordan forklarer du det faktum at det feks finnes hundretusener av somaliske flyktninger i Etiopia, da? Det er jo et av verdens desidert fattigste land. Og for øvrig: Hvis du ser et mørkhudet menneske på gata, tenker du automatisk at det er en asylskøker da? Det er fordi alle det stakkars menneskene ikke har midler til å dra til Europa. Jeg er ikke en rasist. Den hyggeligste personen jeg noengang har møtt var fra Afrika. Jeg synes utlendinger er veldig hyggelige generelt. 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Hvorfor skal det "forklares"? Er det noe galt med "mennesker med mørk hud"? Nei ikke i det hele tatt. Jeg liker mennesker med mørk hud. De er veldig vennlige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.