Gå til innhold

Finnes ikke mennesker med mørk hudfarge i Krakow

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Jeg kan godt stå å gjøre det samme hele dagen, men da må jeg ha kolleager som er hyggelige.

Folk er stort sett hyggelige, men du må være blid og positiv selv også. Du kommer veldig langt med å smile, være blid og positiv til jobben. Det betyr nesten alt.

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Splash

42

• Sør

25

• Mrs. Wallace

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Største problemet mitt er å gå på en buss som er full, som den er hver morgen her. Jeg er overvektig, og det er verst nå på sommeren som jeg ikke kan bruke en jakke til å skjule magen min. Jeg ble mobbet for overvekt hver dag på skolen i min barndom.

''Jeg ble mobbet for overvekt hver dag på skolen i min barndom.''

I så fall burde du vite bedre enn å mobbe folk med "mørk hudfarge" og asylsøkere.

Holder det ikke snart med å kjefte på henne?

Hun har kanskje uttalt seg litt uheldig og startet en feide med Sør her. Hun sier hun har komplekser og angst. Hun vil gjerne ha en jobb hun trives i - hvilket jeg vel ikke oppfatter som at hun vil ha en toppjobb, men en hun ikke mistrives i. Det er vel de færreste her inne som har en jobb vi direkte mistrives i? Har i alle fall inntrykk av at de fleste som har mobbet henne her selv gir uttrykk for at de har gode, interessante jobber.

Synes det begynner å bli litt vel mye uthenging her :(

Takk skal du ha.

Gjest Nickløsheletida

Holder det ikke snart med å kjefte på henne?

Hun har kanskje uttalt seg litt uheldig og startet en feide med Sør her. Hun sier hun har komplekser og angst. Hun vil gjerne ha en jobb hun trives i - hvilket jeg vel ikke oppfatter som at hun vil ha en toppjobb, men en hun ikke mistrives i. Det er vel de færreste her inne som har en jobb vi direkte mistrives i? Har i alle fall inntrykk av at de fleste som har mobbet henne her selv gir uttrykk for at de har gode, interessante jobber.

Synes det begynner å bli litt vel mye uthenging her :(

Denne personen har spammet forumet med tull og tøys i lang tid og fått sjanser i arbeidsmarkedet, så her er det viljen det går på.

Folk er stort sett hyggelige, men du må være blid og positiv selv også. Du kommer veldig langt med å smile, være blid og positiv til jobben. Det betyr nesten alt.

Jeg var det, men jeg likte ikke å jobbe i en vernet bedrift hvor de jeg jobbet sammen med undro seg jobben, slik at jeg måtte jobbe ekstra.

''Jeg ble mobbet for overvekt hver dag på skolen i min barndom.''

I så fall burde du vite bedre enn å mobbe folk med "mørk hudfarge" og asylsøkere.

Jeg mobber de ikke. De hyggeliste kollegane mine der jeg jobbet sist var fra øst-europa.

Annonse

Gjest prikkenx

''Jeg vil gjerne utføre en innsats for samfunnet, men det må være i en jobb jeg trives.''

Og hvis du ikke finner en jobb du trives i, må vi fortsette å betale for deg?

''Og hvis du ikke finner en jobb du trives i, må vi fortsette å betale for deg?''

Jeg syntes det er stygt av deg å mobbe folk med angst problemer.

Gjest Nickløsheletida

Jeg var det, men jeg likte ikke å jobbe i en vernet bedrift hvor de jeg jobbet sammen med undro seg jobben, slik at jeg måtte jobbe ekstra.

Men dette var din mulighet til å komme deg videre. Hvis du skilte deg positivt ut fra de andre, ville du muligens bli tilbudt noe annet etterhvert. Dette var vel for at Nav ville teste hvordan du fungerte?

Men dette var din mulighet til å komme deg videre. Hvis du skilte deg positivt ut fra de andre, ville du muligens bli tilbudt noe annet etterhvert. Dette var vel for at Nav ville teste hvordan du fungerte?

Den bedriften jeg jobbet i hadde en stor kantine. Jeg hadde stor angst for å gå der.

Denne personen har spammet forumet med tull og tøys i lang tid og fått sjanser i arbeidsmarkedet, så her er det viljen det går på.

Jeg har nok lest en god del av det - og er ikke nødvendigvis enig i alt hun har skrevet - men jeg synes det holder.nå. Hun sier hun er plaget med angst og har blitt mobbet masse, Men dere her inne vet altså hvordan det ligger an - hun er bare en drittsekk som må oppdras?

Jeg har en jobb og kolleger jeg trives med. Jeg har mann og barn. Jeg har ikke angst og har aldri blitt mobbet skikkelig. Jeg har ikke noe jeg føler jeg bør belære henne om...

Jeg mobber de ikke. De hyggeliste kollegane mine der jeg jobbet sist var fra øst-europa.

Så hvis jeg sier at du er siden du er overvektig så er du hyggelig eller lite hyggelig, og generelt fokuserer på vekten din hele tiden så er det OK? Eller mobbing?

Eller vil du behandles som "alle andre"?

Det er jo dette du gjør med "mennesker med mørk hudfarge" og asylsøkere.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Den bedriften jeg jobbet i hadde en stor kantine. Jeg hadde stor angst for å gå der.

Det er en på jobben min også som har angst for å gå i kantina. Han har sagt at han har angst og jeg merker deg også. Han er dessuten overvektig.

Men alikevel finnes det få som er så hyggelig som han. Du skal ikke tenke at du ikke kan ha feil og mangler for å kunne fungere i jobb. Det har vi alle. Det er plass til forskjellige mennesketyper. Han på jobben min har med seg matpakke og unngår kantina, men det er da ingen som bryr seg om det. Det er hans sak.

Gjest Nickløsheletida

Jeg har nok lest en god del av det - og er ikke nødvendigvis enig i alt hun har skrevet - men jeg synes det holder.nå. Hun sier hun er plaget med angst og har blitt mobbet masse, Men dere her inne vet altså hvordan det ligger an - hun er bare en drittsekk som må oppdras?

Jeg har en jobb og kolleger jeg trives med. Jeg har mann og barn. Jeg har ikke angst og har aldri blitt mobbet skikkelig. Jeg har ikke noe jeg føler jeg bør belære henne om...

Ok, jeg følte at mye av dette var unnskyldninger og det pga av alle tulletrådene, men mulig jeg tar feil. Det er forresten en han uten at det betyr noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...