Sør Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Det burde være unødvendig å senke seg ned på det samme nivået. ''Det burde være unødvendig å senke seg ned på det samme nivået.'' Mener du Splash har et lavt nivå? Er ikke det mobbing av Splash? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Mitt største ønske er å jobbe på et sykehjem. Jeg har stor respekt for gamle mennesker. Jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok noen vakter på sykehjem i studietiden. Det er ikke så vanskelig å få jobb på et sykehjem. De har som regel stort behov for folk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Ok, jeg følte at mye av dette var unnskyldninger og det pga av alle tulletrådene, men mulig jeg tar feil. Det er forresten en han uten at det betyr noe. ok Jeg bare ble litt lei meg på Splash's vegne her, det var så unison nedsabling... Jeg har hele tiden tenkt meg at det var en hun av en eller annen grunn, takk for korrigering (men som du sier har det jo ingen betydning). 0 Siter
Splash Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 Jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok noen vakter på sykehjem i studietiden. Det er ikke så vanskelig å få jobb på et sykehjem. De har som regel stort behov for folk. Takk skal du ha. Jeg skal spørre NAV om det. 0 Siter
Gjest prikkenx Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 ''Det burde være unødvendig å senke seg ned på det samme nivået.'' Mener du Splash har et lavt nivå? Er ikke det mobbing av Splash? Nei, det er det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.