Gå til innhold

Finnes ikke mennesker med mørk hudfarge i Krakow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Splash

42

• Sør

25

• Mrs. Wallace

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Mitt største ønske er å jobbe på et sykehjem. Jeg har stor respekt for gamle mennesker.

Jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok noen vakter på sykehjem i studietiden. Det er ikke så vanskelig å få jobb på et sykehjem. De har som regel stort behov for folk.

Ok, jeg følte at mye av dette var unnskyldninger og det pga av alle tulletrådene, men mulig jeg tar feil. Det er forresten en han uten at det betyr noe.

ok :) Jeg bare ble litt lei meg på Splash's vegne her, det var så unison nedsabling... Jeg har hele tiden tenkt meg at det var en hun av en eller annen grunn, takk for korrigering (men som du sier har det jo ingen betydning).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...