Gå til innhold

Ingen hunder barnevennlige, sier NKK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En veldig trist sak ja.

Men jeg er usikker på hva du vil med dette innlegget ?

Opplyse oss om dette ene dødsfallet i 2012, (jeg kan i farten huske flere barn drept av egne foreldre, enn av hunder) eller om du vil gå så langt at du ønsker å forby hunder i hjem med små barn ?

Vi hadde en golden retriever, og datteren i huset her kunne gjøre hva hun ville med den bikkja. Hvis bikkja synes det var nok, så flyttet den seg til et annet sted for å få fred.

ALDRI et bitt av noe slag.

Så solskinnshistoriene er mange nok.

''Opplyse oss om dette ene dødsfallet i 2012, (jeg kan i farten huske flere barn drept av egne foreldre, enn av hunder) eller om du vil gå så langt at du ønsker å forby hunder i hjem med små barn ?''

Uff, fælt å tenke på barn som skades/drepes av dem som skulle/burde vært aller mest opptatt av å beskytte dem og ville dem godt :-(

''Det er vel flere barn som blir drept av sine foreldre enn av hunder. For eksempel.''

Alle barn har i utgangspunktet foreldre eller andre daglige omsorgspersoner. Hvor mange barn som har hunder i hjemmet, vet jeg ikke.

Selv hadde jeg ikke valgt en så stor hund av slike raser om jeg hadde småbarn i huset.

mvh

''Selv hadde jeg ikke valgt en så stor hund av slike raser om jeg hadde småbarn i huset.''

Man bør ikke ha større hund enn at man kan ha kontroll på den. Slik jeg tolker artikkelen gjorde hunden enda mer skade fordi bestemoren ikke klarte å få ungen løs fra den store, sterke hunden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...