morsan Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg kjenner ei ung jente som er multihandikappet fordi familiens katt la seg over henne i senga da hun var spebarn. Tror jeg kjenner til samme historie :-( Dvs jeg kjenner ikke henne, men en slektning. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 En veldig trist sak ja. Men jeg er usikker på hva du vil med dette innlegget ? Opplyse oss om dette ene dødsfallet i 2012, (jeg kan i farten huske flere barn drept av egne foreldre, enn av hunder) eller om du vil gå så langt at du ønsker å forby hunder i hjem med små barn ? Vi hadde en golden retriever, og datteren i huset her kunne gjøre hva hun ville med den bikkja. Hvis bikkja synes det var nok, så flyttet den seg til et annet sted for å få fred. ALDRI et bitt av noe slag. Så solskinnshistoriene er mange nok. ''Opplyse oss om dette ene dødsfallet i 2012, (jeg kan i farten huske flere barn drept av egne foreldre, enn av hunder) eller om du vil gå så langt at du ønsker å forby hunder i hjem med små barn ?'' Uff, fælt å tenke på barn som skades/drepes av dem som skulle/burde vært aller mest opptatt av å beskytte dem og ville dem godt :-( 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 ''Det er vel flere barn som blir drept av sine foreldre enn av hunder. For eksempel.'' Alle barn har i utgangspunktet foreldre eller andre daglige omsorgspersoner. Hvor mange barn som har hunder i hjemmet, vet jeg ikke. Selv hadde jeg ikke valgt en så stor hund av slike raser om jeg hadde småbarn i huset. mvh ''Selv hadde jeg ikke valgt en så stor hund av slike raser om jeg hadde småbarn i huset.'' Man bør ikke ha større hund enn at man kan ha kontroll på den. Slik jeg tolker artikkelen gjorde hunden enda mer skade fordi bestemoren ikke klarte å få ungen løs fra den store, sterke hunden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg kjenner til samme historie :-( Dvs jeg kjenner ikke henne, men en slektning. Det er nok ikke usannsynlig at det er samme historien. Triste greier. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Det er nok ikke usannsynlig at det er samme historien. Triste greier. uff ja :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.