Lillemus Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Guttungen har fryktelig lyst til å kjøpe seg bruker på onlinespillet Minecraft. Han sier det koster ca. 150,- i engangsutgift og at det ikke påløper flere utgifter. Stemmer dette? Da er det i så fall greit, men om det baller på seg mndlige utgifter som stadig øker er det ikke aktuelt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Guttungen spilte det en stund. Jeg hadde ingen kostnader forbundet med det etter at jeg betalte inngangsummen. Han gikk forresten ganske fort lei 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Skrevet 1. mai 2012 Guttungen spilte det en stund. Jeg hadde ingen kostnader forbundet med det etter at jeg betalte inngangsummen. Han gikk forresten ganske fort lei Åkei - da får jeg vel la ham få lov. ) Han har spilt gratisversjonen i lange, lange tider og flere av kompisene har betalingsversjonen nemlig. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Åkei - da får jeg vel la ham få lov. ) Han har spilt gratisversjonen i lange, lange tider og flere av kompisene har betalingsversjonen nemlig. ) Var sånn det var her også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Ja, det er bare en engangsutgift. Guttungen her har spilt det et års tid, for øvrig - og han er ikke i nærheten av å gå lei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Skrevet 1. mai 2012 Ja, det er bare en engangsutgift. Guttungen her har spilt det et års tid, for øvrig - og han er ikke i nærheten av å gå lei. Guttungen her ble lykkelig da han fikk lov, han betalte selv da, men via min paypal-konto. ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 guttungen her er hekta på gratisversjonen. jeg er dog under sterkt press... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Skrevet 2. mai 2012 guttungen her er hekta på gratisversjonen. jeg er dog under sterkt press... Min fikk betalingsversjonen mot at han betalte selv. ) Siden det er bare en engangsutgift på 158,- så var det greit for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.