Gå til innhold

Slankehjelp noen?

Anbefalte innlegg

Gjest på slankern

Jeg har rett og slett ikke tid eller ork til avanserte dietter,

lavkarbo osv...

Men jeg tror jeg kan gjennomføre noe slikt for noen uker:

F.eks. frokost: Proteinshake eller hva det heter, sånn slankegreier... hehe...

Mellommåltid: 1 slankebar

Lunsj: Salat (men har dårlig råd, så da blir det billigere med brødskive, får se hva jeg holder ut og...)

Mellommåltid: Sunt kjeks (husker ikke hva det het, men var visst veldig næringsrikt osv)

og sukkerfri te innimellom, har funnet ut at teen gjør sulten dempes noe.

Et par kopper grønn te innimellom og, det skal være bra for forbrenningen.

En kopp kaffe til slankebaren... mmmmmmm :D

Middag: 1 liten porsjon, maks 1 potet til, masse grønnsaker.

Vann til drikke.

Kvelds: Hvis sulten, 1 knekkebrød og en kopp te, alternativt proteinshake....

I tillegg:

Trene 1 time x 2-3 i uken,

ulike timer (zumba, styrke/step o.l).

Prøve å sykle og gå turer når jeg har tid i helger,

prøve å lure inn litt situps og pushups når jeg har tid før jeg legger meg på kveldene.

Gå litt mer på jobb, trapper osv. Parkerer 5 min. unna jobben, har ikke tid til å parkere lenger unna pga levering i barnehage osv.

Er litt trening å levere i barnehage og, 5 min å gå fra parkeringen og må bære en 1 åring på arma.... puh :-)

Leke med ungen innimellom, litt "styrketrening" der og :D og springe etter de......

Og selvsagt husarbeid, støvsuging osv... Ikke se på det som et ork, men to fluer i en smekk, får ekstra trim og huset blir rent og pent.

Så - hva tror dere om den planen? Kan jeg gå ned da?

Til informasjon er jeg sløv med husarbeidet ellers og glad i å ligge å se på tv på kveldene,

spiser gjerne litt søtsaker i ukedagene og har vært avhengig av en halvliter cola på ukedagene og mer i helgene... og ikke trent!

Men nå har jeg begynt å trene 2-3 ganger i uka,

pluss kuttet litt ned på colaen. Skal kutte den helt ut, så tenker det gjør susen...

Men jeg må ha litt mer kickstart på slankingen,

derfor tenkte jeg å bytte ut frokosten med en proteinshake, rett og slett det at jeg ikke har tid til å spise frokost på morgenen, dessuten vil jeg ikke at de på jobb skal se at jeg slanker meg... (hemmelig hemmelig)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379005-slankehjelp-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det henger vel ikke helt på greip at du ikke har råd til salat til lunsj, men skal spise både proteinshaker og slike barer opptil flere ganger om dagen? De er jo dyre!

Og om du bytter ut flere måltider med slike og går ned noen kilo så vil de kiloene komme tilbake igjen om du går tilbake til ditt gamle kosthold. Du må legge om kosten for godt om du skal gå varig ned i vekt. Ikke bare for 4 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379005-slankehjelp-noen/#findComment-3335521
Del på andre sider

Gjest trådstarter

Det henger vel ikke helt på greip at du ikke har råd til salat til lunsj, men skal spise både proteinshaker og slike barer opptil flere ganger om dagen? De er jo dyre!

Og om du bytter ut flere måltider med slike og går ned noen kilo så vil de kiloene komme tilbake igjen om du går tilbake til ditt gamle kosthold. Du må legge om kosten for godt om du skal gå varig ned i vekt. Ikke bare for 4 uker.

Har ikke råd til salater pga proteinshakene ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379005-slankehjelp-noen/#findComment-3335544
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...