cathlin Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har lagt våken med feber halve natta, så nå er det virkelig synd på meg! Har ikke hatt en sånn feber på lenge, hvor jeg er kokende varm og samtidig fryser. Merkelig fenomen, men det er bra, for da drepes de uønska bakteriene, håper jeg. Nå er det lyst ute, og fuglene våknet i fire-tida. Hadde vært deilig å få et par timers søvn, men skal opp kl 7. Så da har jeg enda tid til å ligge ørska en stund. Skulle bare sende en statusrapport til verden, så noen kan syns synd på meg 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Stakkars deg! Ønsker deg god bedring :-) Pass på deg selv, godt med drikke og sunn mat. Pass på feberen, det er riktig at feber har en funksjon, men hvis den er veldig høy og du føler ubehag, som voksne gjerne har ved høy feber, så ta febernedsettende. Du vil allikevel ha feber nok til å ta knekken på infeksjonen. Styrkehilsen fra 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Kjipern! Også nå i sommervarmen da! God bedring. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Skrevet 3. mai 2012 Stakkars deg! Ønsker deg god bedring :-) Pass på deg selv, godt med drikke og sunn mat. Pass på feberen, det er riktig at feber har en funksjon, men hvis den er veldig høy og du føler ubehag, som voksne gjerne har ved høy feber, så ta febernedsettende. Du vil allikevel ha feber nok til å ta knekken på infeksjonen. Styrkehilsen fra Takk takk! Hjalp med febernedsettende og kaffe:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Skrevet 3. mai 2012 Kjipern! Også nå i sommervarmen da! God bedring. Takk! :-) Tror det er starten på allergisesongen som gjør at imunforsvaret settes ned og jeg blir syk. Håper det blir en fin sommer i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.