Gjest germinate Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Har dere noen forslag om hva man kan bruke i blomsterbed som pynter opp? Hvor kjøper dere det? 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 På plantasjen selger de små stener til pynt. eks små hvite stener. Jeg tenkte jeg skulle ha det rundt noen roser. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 På plantasjen selger de små stener til pynt. eks små hvite stener. Jeg tenkte jeg skulle ha det rundt noen roser. Jeg så dem, men de var veldig dyre... på Europris får man kjøpt hvit kattesand - tror du jeg kan bruke det? 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Jeg så dem, men de var veldig dyre... på Europris får man kjøpt hvit kattesand - tror du jeg kan bruke det? Hvit kattesand er vel sikkert tilsatt noe deoeffekt så det tror jeg kanskje går dårlig i forhold til blomstene? Vet ikke om du kan plukke blåskjell og andre skjell i fjæra, om du har tilgang til det. Gratis.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Jeg så dem, men de var veldig dyre... på Europris får man kjøpt hvit kattesand - tror du jeg kan bruke det? ''på Europris får man kjøpt hvit kattesand - tror du jeg kan bruke det?'' Vil ikke det tiltrekke katter veldig? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Jeg så dem, men de var veldig dyre... på Europris får man kjøpt hvit kattesand - tror du jeg kan bruke det? Kattesand pleier jo å være sånn som suger til seg væte og klumpe seg og bli hardt...tror ikke det ville være noen suksess... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.