Gå til innhold

Kjente meg igjen der, gitt :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

8

• Colette

7

• Lillemus

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Han er sikkert en fantastisk fyr, det er bare jeg som ikke orker sånne innsmigrende velmenende klissegreier. Det er sikkert noe galt med meg. Et eller annet. ;)

Jeg synes den teksten er noe av det mest klisjefylte jeg har lest på lenge. (I tillegg til at jeg synes den er kvalmende...)

Så det er nok flere av oss det er noe galt med ;-)

Gjest Elextra

Jeg kjente meg ikke særlig igjen, nei. Selvtilliten min har vel vært jevnt stigende side tidlige ungdomsår, kanskje fordi den i stadig mindre grad er direkte knyttet til utseendet.

Synes som om artikkelforfatteren tror kvinners selvtillitt, ansett alder, følger direkte av vurderingen av eget utseende, og ingen ting annet.

Annonse

mariaflyfly

Jeg kjente meg ikke særlig igjen, nei. Selvtilliten min har vel vært jevnt stigende side tidlige ungdomsår, kanskje fordi den i stadig mindre grad er direkte knyttet til utseendet.

Synes som om artikkelforfatteren tror kvinners selvtillitt, ansett alder, følger direkte av vurderingen av eget utseende, og ingen ting annet.

''Synes som om artikkelforfatteren tror kvinners selvtillitt, ansett alder, følger direkte av vurderingen av eget utseende, og ingen ting annet.''

Enig.

Gjest togli

Men her snakker han jo kun om utseendet, og ikke andre ting ;)

Da jeg var i et fast forhold ofra jeg ikke kroppens utseende særlig mange tanker, da jeg følte meg helt trygg på at partneren elsket den som den var ;) Når jeg nå er singel kjenner jeg jo at jeg blir litt mer krititisk til den delen av meg selv - eller dvs. ikke kritisk, men usikker på om en evt ny partner vil finne negative sider ved den ;)

Nei, jeg syntes dette var fornøyelig lesning - og et bittelite spark til altfor mange av oss kvinner som tror at vi må se perfekte ut for å være bra nok for drømmeprinsen ;)

Men her snakker han jo kun om utseendet, og ikke andre ting ;)

Da jeg var i et fast forhold ofra jeg ikke kroppens utseende særlig mange tanker, da jeg følte meg helt trygg på at partneren elsket den som den var ;) Når jeg nå er singel kjenner jeg jo at jeg blir litt mer krititisk til den delen av meg selv - eller dvs. ikke kritisk, men usikker på om en evt ny partner vil finne negative sider ved den ;)

Nei, jeg syntes dette var fornøyelig lesning - og et bittelite spark til altfor mange av oss kvinner som tror at vi må se perfekte ut for å være bra nok for drømmeprinsen ;)

''Slutt å tro at enhver voksen mann egentlig ønsker seg ei lita tuppe på 20. De fleste menn er faktisk smertelig klar over at dét toget har gått, meg selv inkludert.''

Så han hyller de såkalte voksne damene først etter at han har skjønt at toget med de yngre har forlatt perrongen.

Det du selv sier om at du ikke skjenket ditt eget utseende en tanke når du levde i et forhold...er nok dessverre ganske vanlig. Særlig når jeg ser hvor fort de nyskilte damene på jobben trener seg opp til forbausende bra kropper før de legger ut på jakt på nytt. Noe de sannsynligvis ville sluppet dersom de hadde startet treningen _mens_ de var i de første forholdet.

Ikke at jeg antyder at det gjelder deg, altså.

Gjest togli

''Slutt å tro at enhver voksen mann egentlig ønsker seg ei lita tuppe på 20. De fleste menn er faktisk smertelig klar over at dét toget har gått, meg selv inkludert.''

Så han hyller de såkalte voksne damene først etter at han har skjønt at toget med de yngre har forlatt perrongen.

Det du selv sier om at du ikke skjenket ditt eget utseende en tanke når du levde i et forhold...er nok dessverre ganske vanlig. Særlig når jeg ser hvor fort de nyskilte damene på jobben trener seg opp til forbausende bra kropper før de legger ut på jakt på nytt. Noe de sannsynligvis ville sluppet dersom de hadde startet treningen _mens_ de var i de første forholdet.

Ikke at jeg antyder at det gjelder deg, altså.

Hehe, det gjelder nok ikke meg, for jeg har alltid vært litt "jålete" ;) Jeg tenker mer på at jeg hadde et 100 % avslappa forhold til kroppen min og så ikke etter eventuelle "skavanker", da jeg visste han syntes jeg var hot ;) Nå er det mer slik at jeg lurer på om jeg ser bra nok ut, og her må jeg jobbe med meg selv og selvtilliten - så da gjør slike skriv noe med bevisstheten om at jeg faktisk er flott selv om jeg er over 40 ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...