Gå til innhold

Kjente meg igjen der, gitt :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

8

• Colette

7

• Lillemus

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Huff ja, forferdelig kroppsfiksering også, formidlet på en litt sånn pussig, nesten jentete måte. Du skal ha langt bedre enn det der togli :)

Får ta det som et kompliment :P

Uansett tror jeg altfor mange kvinner er misfornøyde med sin egen kropp, og da gjør det godt å lese at ikke alle menn først og fremst er opptatt av perfekte kropper - det var denne delen jeg likte i artikkelen hans :)

Bella Dotte

''Er det vanlig at man ikke har samleie når man har menstruasjon?''

De første 2-3 dagene blør jeg såpass mye at det ikke er aktuelt, for det første er lysten svært liten da, for det andre er det jo temmelig udelikat med de blodmengdene og for det tredje blir det et innmari søl! *hehe* Men når det verste har gitt seg så lar vi det stå til om det skulle falle seg sånn ja. :o)

Grunn to og tre ser ut for meg som akkurat den samme, og jeg lurer på om grunn én også er en utlegning av dette... Et håndkle i senga og vaske seg før og etter er et must, men heller ikke noen utfordring. Man slipper jo å tenke på evt følger også, disse dagene :-)

Grunn to og tre ser ut for meg som akkurat den samme, og jeg lurer på om grunn én også er en utlegning av dette... Et håndkle i senga og vaske seg før og etter er et must, men heller ikke noen utfordring. Man slipper jo å tenke på evt følger også, disse dagene :-)

'' Et håndkle i senga og vaske seg før og etter er et must, men heller ikke noen utfordring.''

Et håndkle hadde ikke holdt her, da hadde jeg vært nødt til å kjøpe slike tisselaken for å berge madrassen...

''Man slipper jo å tenke på evt følger også, disse dagene :-)''

Det slipper jeg uansett. :o)

Bella Dotte

'' Et håndkle i senga og vaske seg før og etter er et must, men heller ikke noen utfordring.''

Et håndkle hadde ikke holdt her, da hadde jeg vært nødt til å kjøpe slike tisselaken for å berge madrassen...

''Man slipper jo å tenke på evt følger også, disse dagene :-)''

Det slipper jeg uansett. :o)

OK, er det sånne mengder så skjønner jeg at det er urimelig...! Oj, oj... kan ikke være bare bare det nei. Sympatiklem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...