Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen ringer meg, men får til svar at telefonen er avslått. Den er på. Jeg har slått den av/på et par ganger, men folk oppnår fortsatt ikke kontakt med meg pr telefon. Men jeg ringer uten problemer.

Jeg fikk feil på melding da jeg prøvde å sende mms nå i kveld.

Feilen må ha oppstått ca kl 19 i kveld.

What to do??? Ta ut simkort? Hvordan gjør jeg det på iphone?

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik i flere uker nå, jeg har kjøpt nytt simkort, ny telefon og ny handsfree. Det virker fremdeles ikke. Jeg har Telenor da og har prøvd alt.

Jeg har også Telenor, og det er krise at folk ikke får kontakt med meg :-(

Faen altså.

Jeg hørte nettopp om ei med samme problemet. Det var visst noe med at telefonen kan være "på", men forbindelsen utad fortsatt være "av". Hun måtte koble til telefon-forbindelsen liksom...men spør meg ikke hvordan.

Det hadde vært interessant med ei smørbrødliste på å koble til, ja :-(

Annonse

Jeg har også Telenor, og det er krise at folk ikke får kontakt med meg :-(

Faen altså.

Krise for meg også. Du kan jo tenke deg når jeg gikk så langt at jeg kjøpte ny telefon og så skjer det samme.

Du, la oss ringe Telenor 05050 og klage i morgen begge to og si at det skjer med flere vi kjenne ;) Jeg er så lei av dette. Det var en periode i fjor også. Jeg oppdager det fordi dattera mi tekster meg og sier at hun har ringt og får opptattsignal. Og man får ikke opptattsignal på min telefon,

Har du sjekket med telenor? Evt ville jeg forsøkt å legge inn innstillinegen på nytt, gå på innstillinger og trykk slett på det som er lagt inn (av mms og operatør, og legg inn alt på nytt)

Jeg har gjort det på Elkjøp og det hjelper ikke

Gjest prob kan jo være der

Jeg har gjort det på Elkjøp og det hjelper ikke

Hva har du gjort på elkjøp? :) Jeg hadde noenlunde samme prob men jeg har onecall. All info om hvordan man legger inn dette står på nettsiden der men jeg vet ikke hvordan telenor har det. evt bare gå på apple sine sider og på FAQen der

Har du sjekket med telenor? Evt ville jeg forsøkt å legge inn innstillinegen på nytt, gå på innstillinger og trykk slett på det som er lagt inn (av mms og operatør, og legg inn alt på nytt)

Nei, jeg har ikke sjekket med Telenor, må gjøre det i morgen tidlig.

Jeg har slått av og på flere innstillinger, men det fjerner ikke problemet.

Det ser ut til av noen klarer å nå meg, andre ikke. Uavhengig av hvilket teleselskap de er tilknyttet.

Nei, jeg har ikke sjekket med Telenor, må gjøre det i morgen tidlig.

Jeg har slått av og på flere innstillinger, men det fjerner ikke problemet.

Det ser ut til av noen klarer å nå meg, andre ikke. Uavhengig av hvilket teleselskap de er tilknyttet.

Huff, pyton. Funker ikke dette med telenor så gå tilbake der du kjøpte den og klag (evt på apple.no om du kjøpte den der) det skal ikke være slik. Om du bor sentralt kan du også høre med eplehuset (oslo) pippin (kr.s) eller andre steder som selger rene apple produkter, de har gjerne svært god greie på epleproblemer.

Huff, pyton. Funker ikke dette med telenor så gå tilbake der du kjøpte den og klag (evt på apple.no om du kjøpte den der) det skal ikke være slik. Om du bor sentralt kan du også høre med eplehuset (oslo) pippin (kr.s) eller andre steder som selger rene apple produkter, de har gjerne svært god greie på epleproblemer.

Den er kjøpt på apple.no, tror jeg (gave). Tar kontakt med eplehuset i morgen.

Hva har du gjort på elkjøp? :) Jeg hadde noenlunde samme prob men jeg har onecall. All info om hvordan man legger inn dette står på nettsiden der men jeg vet ikke hvordan telenor har det. evt bare gå på apple sine sider og på FAQen der

Jeg har en HTC og kjøpte en Samsung så jeg tviler på at det er telefonen sin feil. Dette er linja. Onecall bruker vel også Telenors linje

Annonse

Jeg har en HTC og kjøpte en Samsung så jeg tviler på at det er telefonen sin feil. Dette er linja. Onecall bruker vel også Telenors linje

Jepp, stemmer :) Ræva at det skal være slik da :( Man er jo så avh av telefon og om dagen :( Men du, ta å ring telenor og klag. Det er jo helt på trynet at du skal betale så og så mye i telefonregning dersom du ikke kan bruke den slik du vil. Ikke vurdert å bytte over til en annen linje for et prøveprosjekt evt? Bare sjekke om det er linja det er krøll på?

Nå fikk jeg en sms sendt for 20 min siden, så den hopper vel litt inn og ut denne "linja" - men fortsatt nytter det ikke å ringe fra de andre telefonene jeg har liggende her på bordet.

Såååå irriterende. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Jepp, stemmer :) Ræva at det skal være slik da :( Man er jo så avh av telefon og om dagen :( Men du, ta å ring telenor og klag. Det er jo helt på trynet at du skal betale så og så mye i telefonregning dersom du ikke kan bruke den slik du vil. Ikke vurdert å bytte over til en annen linje for et prøveprosjekt evt? Bare sjekke om det er linja det er krøll på?

Jeg ringte før jeg kjøpte ny telefon og leverte den andre til reparasjon. Men jeg skal ring igjen i morgen. Men det er tydelig noen nummer som ikke kommer igjennom bare, dattera mi, legen min vet jeg om, det står att på til tapt anrop innimellom uten at den har ringt. Og det kan jo være mange flere. Jeg har ikke fått noen telefon fra skolen til minstemann heller.

Nå fikk jeg en sms sendt for 20 min siden, så den hopper vel litt inn og ut denne "linja" - men fortsatt nytter det ikke å ringe fra de andre telefonene jeg har liggende her på bordet.

Såååå irriterende. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hos meg er det noen nummer bare tror jeg. Og jeg sliter med å ringe ut også, det blir brutt flere ganger uten at det ringer hos vedkommende jeg ringer til. Og jeg får sms.

Hold inn Hjem og Powerknappen samtidig til eplet kommer på, kan kanskje hjelpe med en hard reset. Hvos ikke må du sjekke innstillingene, eventelt høre med teleoperatøren.

Når jeg holder inn disse to samtidig, får jeg bare spørsmål om å slå av telefonen? Gjør jeg det feil, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...