Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg holder inn disse to samtidig, får jeg bare spørsmål om å slå av telefonen? Gjør jeg det feil, eller?

Du skal drite i at den får frem slideren. Hold inne helt til eplet kommer, lenger enn slideren for å slå av.

Fortsetter under...

Når jeg holder inn disse to samtidig, får jeg bare spørsmål om å slå av telefonen? Gjør jeg det feil, eller?

Et annet tips er å slå av 3G, det kan være noe ustabilt. Jeg bruker aldri 3G om jeg ikke er utenfor nettverk og skal laste ned større ting.

Hos meg er det noen nummer bare tror jeg. Og jeg sliter med å ringe ut også, det blir brutt flere ganger uten at det ringer hos vedkommende jeg ringer til. Og jeg får sms.

Nå er alt i orden igjen, etter at dette ble gjort:

--------------------------------------------

Innstillinger - Generelt - Nullstill - Nullstill nettverksinnstillinger

hilsen mannen i djuice

Så enkelt da - når man bare _vet_ det! Herreguuud, jeg er ikke noen nerd akkurat ;-p

Håper dette fikser problemet for deg også, Dorthe!

hilsen mannen i djuice

Så enkelt da - når man bare _vet_ det! Herreguuud, jeg er ikke noen nerd akkurat ;-p

Jeg har ikke Iphone så det står ikke det samme på innstillinger. Jeg har ringt Telenor og da fikk jeg beskjed om at de skulle sjekke ut linja mi siden jeg hadde nytt simkort og ny telefon og det fremdeles ikke virket. HTC er innlevert så kanskje den blir bedre - tviler jeg egentlig på så da ringer jeg Telenor igjen

hilsen mannen i djuice

De ringte tilbake fra telenor. Telefonen min var viderekoblet til et ikke eksisterende nummer så den viderekoblingen ble slettet. Så nå får jeg også håpe på bedre tider og at telefonen min ringer hver gang noen ringer

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...