Gå til innhold

Mastercard i matbutikk?

Anbefalte innlegg

Gjest KortForvirra

Jeg har to kort jeg betaler med, et såkalt VISA-kort fra DnBNor som jeg bruker til alt mulig, også i matbutikken, og et MasterCard fra samme bank som jeg stort sett bruker som reservekort. Det er et sånt man kan bruke "på kreditt", jeg har et tak på 20 000. Blir jeg helt blakk, bruker jeg det, men altså IKKE i dagligvarebutikker eller Polet - de tar av en eller annen grunn ikke sjansen på det.

Men nå sa en i kassa på Polet at joda, det MasterCard'et tok de selvfølgelig, og nå lurer jeg på om jeg bare har trodd at de ikke tok det, og at de gjør det i dagligvarebutikken også. At jeg altså bare har trodd, og trodd feil. Vet noen mer enn meg om dette???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379078-mastercard-i-matbutikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløv

Det er vel opp til de enkelte butikker hvilke kort de godtar som betalingsmiddel, Mastercard kan ikke bruken til betaling for alle bensinstasjoner f.eks.

Det står som regel oppslag i butikken, i nærheten av kasse eller på inngangsdøren om, hvilke kort butikken godtar.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...